Followers

29 Haziran 2014 Pazar

Rimmel Stay Matte Fondöten #100 Ivory & Primer #003


Merhabalar,

Yağlı ciltler için iki harika üründen bahsedeceğim. Çıkalı çok oldu, Amerikalı bloggerlar öve öve bitiremediler, bir bitti bir daha aldılar falan tabi 3$ olunca. Neyse ben 2-3 ay önce aldım, çalıştığım zamanlarda sürekli kullandım. Ve gerçekten yağlı ciltli biri olarak çok sevdim. Öncelikle;

Rimmel Stay Matte Makyaj Bazı

Bazın yapısı beyaz, hafif silikonumsu gibi, genelde Benefit Porefessional'a benzetiyorlar ama denemediğim için bilmiyorum. Ama yaptığı etki ben de Bioderma Sebium Pore Refiner ile aynı ve daha iyisi bu ürünün çok az bir kısmı çok fazla alana yetebiliyor. Pore Refiner ile daha fazla ürün kullanmak gerekirken. Pore Refiner'ın yazısı için; TIK
Gözenekli yapıyı gizliyor. Makyaj için güzel bir zemin hazırlıyor. Ama yağlı ciltli değilseniz cildinizin kuru bölgelerini yatıştırmayacaktır. Normal, karma ve ya yağlı ciltler için fondöteni daha uzun tutacaktır cillte ve daha uzun süre matlık verecektir. Fiyatı 20 Liranın üstünde değildi, belki dermokozmetik değil ama Pore Refiner ile aynı etkileri aldım ben. Loreal Studio Secrets Makyaj Bazı ise aynı etkileri vermesine rağmen sivilce oluşumu yapmıştı. Loreal Makyaj Bazının yazısı için; TIK


Rimmel Stay Matte Fondöten

Köpük gibi de likit gibi de bir fondöten. Köpük gibi gibi kuru bölgeleri çok ortaya çıkarmıyor likit gibi de tam sıvı yapıda değil. Kalın bir yapıda olduğu için ben fırça ile uygulamayı çok zor buldum. El ile kolay uygulanıyor. Kapatıcılığı çok yüksek. Renkleri arasında sıcak alt tonlu renkler yoktu. 
Kapatıcılığı yüksek, kalıcılığını yüksek ve bütün gün mat tutmasını istediğiniz bir fondöten varsa bu odur.
Ama içinde güneş koruması yok, hatta o da olsa benim hayatımın fondöteni olurdu. Ben o yüzden önce Oriflame BB Krem SPF 30 kullanıyorum sonra bunu, yarı parlak bitişli uzun süre yapısını bozmayan bir kapatıcılık elde ediyorum.

Ayrıca Coty Inc. tarafından üretilen Rimmel Markası hayvanlar üzerinde test yapmadığını açıklayan bir yazı yayınladı. Ancak kendileri PETA ve Leaping Bunny listelerinde yok. Böyle resmi bir açıklanmanın üstüne listede adının yer alacağını düşünüyorum. Rimmel markasını Watsons'lardan satın almak kişinin vicdanına kalmış.

Öpüyorum.



6 yorum:

  1. benim cildim de yağlı, yazın özellikle fondöten kullanmıyorum kusuyor diye ama benim yeni gözdem bourjois fondöten. aklıma yazdım bu ürünleri elimdeki bitince bir bakayım bakalım benim yağlı cildime nasıl gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yine de elinde bir dene çünkü yapısı ağır ama köpük olduğu için öyle hissettirmiyor, mat olduğu için de kusmuyor hele de bazın üstüne. =)

      Sil
  2. BU GÜE KADAR RIMMEL LONDON URUNLERINI KULLANIPTA MEMNUN KALMADIĞIM OLMADI BU URUNUDE COK MERAK EDIYORUM DENEYECEGIM HELE BAZINI AERAYIPTA BULAMADIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben İstanbul Forum'da kızlara çekmeceleri karıştırttım son anda bir tane diplerde buldum yoksa kalmıyor hemen bitiyor =)

      Sil
  3. Bazını ilk fırsatta almam lazım zira Inglot bazımın tarihi geçmiş :( Fondötenini de elimdekiler bitince alıcam şimdi almamak için zor duruyorum :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet gereksiz yere almaya gerek yok bir de az bir şey yüze orta kapatıcılıkta yetiyor hani alsan süresi geçer kullanamazsın en mantıklısı bitirip almak =)

      Sil