Followers

10 Mart 2014 Pazartesi

The Body Shop C Vitaminli Göz Kremi


C VİTAMİNİ EYE REVIVER DUO
İkisi bir arada özelliğiyle göz çevresini canlandırırken bu bölgeye sağlıklı bir parlaklık katar. Bir tarafında göz çevresini sıkılaştıran, kaldıran ve tazeleyen roll-on jel; diğer tarafında nemlendirici ve koyu renk halkaların görünümünü azaltıcı kreme sahiptir.


Bu kremi baya uzun bir süre aradım ve sanırım bir süre hiç bir Body Shop'ta yoktu.  Simyaser'in 2009 yılında yazdığı bu yazıdan çok etkilenmiştim ve alıp denemek istedim. Yazı için buyrun; TIK

Ama burada yazılan ürün değiştirilmiş farklı bir formatla çıkartılmıştı. C vitamini kesinlikle aydınlık bir görüntü veriyor ve göz altlarını kesinlikle daha aydınlık gösteriyor diye aldım.

Bu kremi sanırım 5 ay önce falan aldım ve o zamandan beri kullanıyorum. İlk başlarda gözlerimdeki etki çok aydınlıktı ve göz altlarımdaki koyuluk daha da açılmıştı. Ama son 1-2 aydır bu etkiyi göremiyorum. Bunu da rastgele izlediğim bir videoda C vitamininin pudra şeklinde kullanılması gerektiği ve likit ürünlerle birleştiğinde etkisini kesinlikle kaybettiğini öğrenmiştim. Pudra halinde saklanan C Vitamininin her gün hazırlanıp anında kullanmasının çok daha etkili olduğu söyleniyordu. Sanırım doğruluk payı var, ürün hala bitmedi ama roll-on kısmının verdiği ferahlık hala var ama krem bölümünü de kullandığımda aynı etkiyi vermiyor. Sabahları gözlerim çok daha aydınlıktı ilk kullandığım zamanlar çok seviyordum. Ama yine de bir çok kreme göre göz altlarına daha çok aydınlık veren bir krem.

İndirimlerle verilen parayı ya da 3 al 2 öde'lerde alınıp denenmesi gereken bir krem.

Ama benim gibi çökük göz altlarındaki koyuluğun tamamen yok olmasını beklemek mucize beklemek gibi bir şey. Ama bol su tüketimi ve C vitaminli bir kremle daha aydınlık durabiliyor.

6 aylık kullanım süresinden sonra, aldığım Dirty Works Göz Kremini deneyip tekrar almayı planlıyorum. 

Ayrıca son bir haftadır Doakozmetik'ten aldığım Askorbik asit yani toz C vitaminini kullanıyorum ve bu kremle beraber daha aydınlık görünüyor.

Kremi daha aydınlık bir görünüm ve büyük beklentileri olmayan, kolay mutlu olabilen kişilere öneriyorum.
Koyu Halkara Karşı Direniş yazısı için TIK

Çipil çipil gözlerle.

=)

3 yorum:

  1. Yaaa ama ben de cok merak ettim bebişim bu kremi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyebilirsin canım çok güzel nemlendirmiyor ama aydınlık görüntü için değer :)

      Sil
  2. E vitaminli olanını da önermişti biri.Ay arada kaldım E mi C mi? :p

    YanıtlaSil