Followers

2 Mart 2014 Pazar

Saçları Parlatalım *Oriflame %100 Hindistan Cevizli Bakım Yağı


Merhabalar, fotoğrafta saçlarım ve kalplerim yer almakta.
Öncelikle kalpleri açıklayayım, erkek arkadaşımın doğum gününe minnak bir süpriz yaptım. İrili ufaklı 400 adet kırmızı kalp kesip, simli renkli kağıtlardan kelebek melebek kesip bir rakı sofrası kurdum. 
ta-daaa. 
İnsan mesleği gereği ıvır zıvır bir sürü pano falan yapınca kraft olayını baya geliştiriyor. (Mesleğim sağolsun!) Hatıra olsun diye de fotoğrafımı çektim.

Neyse efenim uzatmayayım, başlıkta ismi verilen ürünü eritip eritip kullanıyorum. Eritmek derken gerçek eritmekten bahsediyorum. Çünkü hindistan cevizi oda sıcaklığında katı halde bulunuyor. Doakozmetik'ten aldığım hindistan cevizi yağı daha kullanışlıydı hemen ele geliyordu ve erimeye başlıyordu. Bu ürünü sıcak suyun içine koyup biraz eriyince saçlarıma boca ederek kullanıyorum. Gün boyu da kalıyor, kafama göre takılıyorum. Belirli bir zamanım yok.
 Saçıma yıllar önce uygulanan saç açıcı ve kat kat uygulanan boyalar sayesinde değişik bir hal almıştı. Hindistan ceviz ve Avon'un Argan Yağı biraz daha sağlıklı bir hale getirdi. Onu da banyo sonrası ıslak saça iki sıkım kullanıyorum. Ama hindistan cevizini işime geldikçe. Ama böyle bir yumuşaklık yok. Ben kendisini çok sevdim. Fotoğraftan da anlaşılıyordur aslında saçları daha sağlıklı gösterdiği.

100ml olması saç maskesi için biraz az ama fiyatına göre bence yeterli.

Bir de Oriflame'ın şöyle bir güzelliği var, bir ürünü almadan içeriğine bakabiliyorsunuz.

İçeriğinde hindistan yağı, parfüm ve toocopheryl acetate (e vitamini) var. Bir de propyl paraben var ama tenime uygulamadığım için sorun olarak görmedim. Saç sonuçta bir nevi çöp, değil mi ama? Sadece uçlarına uyguluyorum, saç derime değdirmiyorum.

İçerik Listesi:
cocos nucifera oil, parfum, propylparaben, tocopheryl acetate



Siz de saçınıza hindistan cevizi yağı uygulayabilirsiniz, gerçekten parlaklık ve yumuşaklık veriyor. Bir çok farklı yerden de elde edebilirsiniz.

Oriflame
Oriflame'ın ürünü diğerlerine nazaran ucuz, 8,90'lık indirimli fiyatı ile, cruelty-free olduğunu da şu yazıya bakarak anlayabilirsiniz, bir vegan olmayabilir belki ama;


Doa Kozmetik
Doakozmetik de nazaran ucuz ve benim kullandığım bir marka, ama bir sertifika falan görmedim, varsa mutlaka bilgilendirmek isterim,kendi iddialarına bakılırsa vegan;


Vegan markalar için;

Vegandukkan

ThelifeCo Shop


(Saç rengim Loreal Sublime Mousse 56 Ateşli Sıcak Kahve, yaklaşık son 1 senedir aynı rengi kullanıyorum.)


Herkese parıl parıl saçlar

=)


7 yorum:

  1. Çevremde Oriflame satan kimse yok Doa Kozmetik'ten alabilirim belki.Yumuşak saça bayılırım. :)
    Şampuan ve saç kremi olarak ne kullanıyorsun canım?
    Bu arada saçlarına bayıldım! :) Kalplerde çok hoş olmuş.

    Mimledim senii. :)
    http://tekaska.blogspot.com.tr/2014/03/mim-eglenceli.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alıp sana yollarım katalogta varsa canım dert etme, hediyem olur =)

      Şampuan olarak Tresan Isırgan Otlu yağlı saçlar için olan şampuanını kullanıyorum.
      Gliss Parlaklık veren Sıvı Saç Kremini (hani pembe fısfıslı var ya o) bir de Avon Argan Yağı var elimde o kadar. Bazen fönden önce sıktığım yine Gliss ısıya karşı koruyucu spreyi var ama ayda bir neredeyse kullanıyorum.

      Tresan için buyurun efendim, taa 2012'de yazmışım =)
      http://svieridoroga.blogspot.com.tr/2012/05/tresan-papatya-sampuanbesleyici-bakm.html

      Sil
    2. Gliss benim saçlarıma hiç iyi gelmiyor onu kullanamam. :( Ama Tresan yazına ışınlanıyorum şimdi.
      Çok incesin canım teşekkür ederim.Önce şampuanımı değiştirmeliyim sanırım. :)

      Sil
    3. Saç tipine göre bir şampuan bulduğunda gerçekten çok fark ediyor bir de tarak önemli aslında, elektriklendirmemesi gerek. Ben ara ara şampuanıma B vitamini de katıyorum, o da çok fark ettiriyor.

      http://svieridoroga.blogspot.com.tr/2013/02/sac-dokulmesi-icin-vitaminli-maske.html
      bu maskede baya parlatıyordu saçı =)

      Sil
  2. Ah bir ben deneyemedim bu yagi :) saclarin cok hos gozukuyor tatlim:)

    YanıtlaSil
  3. Hindistan cevizi yağı faydalarını okurken saç için çok faydalı olduğunu gördüm, bir kullanayım dedim oldukça parlılık ve canlılık kattı saçıma.

    YanıtlaSil