Followers

10 Mart 2014 Pazartesi

8 Mart İndirimi Alışveriş Notları


8 Mart indirmi hakkında belki de bir sürü alışveriş yazısı okudunuz ya da ne almanız gerektiğiyle ilgili. Bende kendimce bir kaç yorum yapacağım.

İndirim %50, %40'larla başladı. Ancak Gratis ve Watsons karşılaştırıldığında aynı ürünlerde aynı indirim olmasına rağmen Watsons 2-3 lira daha ucuzdu. TheBalm markasına sanırım görevlinin de dediği gibi daha öncesinde bir zam gelmişti ve o fiyatlardan inmişti. Ben bir buçuk ay öncesine kadar daha ucuza almıştım. Gratis daha pahalı satmasına rağmen tıklım tıklım 15-20 dakika beklediğiniz kuyruklarla doluydu. Bir indirimi de geride bıraktık, muhtemelen Anneler Gününe kadar böyle bir indirim olacağını düşünmüyorum. Neyse aldıklarıma geçelim.

Rimmel markası %50 indirimle ucuza geliyordu ama benim daha önce 12.90'a aldığım ruj ve sıvı rujlar 14.90 olmuştu, ne ara öyle oldular bilmiyorum belki de ben yeni gördüm.

Rimmel Kate Moss #16 rujunu aldım, çok hafif tatlı bir pembe, normal fiyatı ile de alınabilecek rujlar aslında.

Rimmel Scandaleyes Rich Russet Sıvı Far, keşke bu indirimde diğer renklerini de alsaymışım dedim çünkü bazsız kullanımda bile çok kalıcı ve harika bir renk veriyor.

Rimmel Match Perfection Concealer, theBalm'ın kapatıcısına göre bir tık daha iyi daha yumuşak ve nemli bırakıyor, keşke daha öncelerde alsaymışım dedim.

Maybelline One by One, stok niyetine. TIK

Garnier Express Çift Etkili Makyaj Temizleyici, minnacık pek de hoşmuş harika temizlemese de sevdim.

H&M yüzük ve oje.

Elidor Yağlı Saçlar için Kuru Şampuan, aldığımdan beri deniyorum biraz daha denersem başarılı yorumlar yapabileceğim sanırım.

Dirty Works Göz Kremi, içeriğine baktığımda sevdim, benim bildiğimce zararlı bir içerik ya da paraben, paraffin yoktu, biraz daha kullanıp araştırdıkça daha iyi bir yorum yapabilirim sanırım.

TheBalm Balm Jovi Palet, hiç palet almadım, ama bunu aldıktan sonrada keşke FratBoy Allık ve Mary-Lou Manizer Aydınlatıcıyı büyük boy almasaymışım diyorum, çünkü düşünüyorum nasıl biter o aydınlatıcı allah aşkına. Kendisini hemencik elledim ve çok sevdim.

Özetlersek bence indirimden alınması gerekenler, Maybelline ve Loreal maskaralar, Maybelline Tattoo krem farlar, Rimmel markasının Stay Matte pudrası, Kate Moss rujları, Rimmel Apocalips Sıvı rujlar, Pamuk, mendil ve ıslak mendiller, theBalm Sexy Mama, FratBoy, Hot Mama ve paletleri, Dirty Works markasına ait banyo ürünleri.

Bunlar benim kullandığım ve önerebileceğim ürünler.


Flormar ve Migros'a gittiğimde ise, bunları aldım. Flormar'da hiç bir indirim yoktu. Sıfır. ben de Pretty P328 ve P311 numaraları rujlar ile Lights of Flowers koleksiyonunun son demleri olan LF26 mavi ve LF23 bronz renklerini aldım. JunkHead'in şu yazısından etkilenip JO6 numaralı mor kalemini aldım. Yazı için Tık

Tresan ve Nivea Migros'tan, Tresan Isırgan Otlu Yağlı Saçlar İçin Şampuan yılların şampuanı, yağlı saçlara çok iyi geldiğini düşünüyorum.
Nivea Yatışırıcı Yüz Temizleme Köpüğü, ise köpük formda çok yumuşak bir yıkama jeli, cilt makyajım için kullanmayı planlıyorum.
Son olarak Oriflame Lip Impact Deep Berry Kalem ruj, kendisini daha denemedim ama sırf meraktan aldım, nasıl bir kalemtıraş kullanacağım açmak için hiç bir fikrim yok. Crayon derken gerçekten kalemi kastetmiş adamlar.

Hayırlısı olsun.

Bu burada dursun.

6 Mayıs 2014 Salı Gününe kadar her türlü dermokozmetik, renkli kozmetik ve ya bakım ürünü için yasak getiriyorum kendime.

Sevgilerimle

=)

13 yorum:

  1. Bebegim guzel gunlerde kullan :) Ben de yasak getiriyorum kendime. Zorunlu ihtiyac dısında almayacagım bir sey :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zorunlu ihtiyacı falan da geçtim tam tamına faşişdt yönetim hiç almıcam 😬

      Sil
  2. Güle güle kullan canıım ;) Balm Jovi kardeşliği hihihii !! Flormar jumboyu seversin inş.,morun tonu çok güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdim bile kime güveneceğimi biliyorum artık bir de şu kalem far videonu izlememek için tutuyorum kendimi yoksa alışveriş listesi yaparım :)

      Sil
    2. Ooo o zaman hiç izleme bence o videoyu hahaa :)) Ama tek renkle kalmayacağına inanıyorum ben :P Hem kalem hem far,hem kalıcı hem renkler süper daha ne olsun yahuuu :)

      Sil
    3. baya sardım videolarına dün gece, flormar'a gitmeyeceğim ama gittiğimde doğum günü hediyesi alacağım jumbolardan =)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  4. Balm Jovi benim bebeğim. :)
    Rimmel'in sıvı farlarından bende ıstıyorum ama yok bir türlü bulamadım. :(
    Güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gittiğimde her rengi vardı ama metalik nasıl kullanılır bilmiyorum ama diğer renklerini de alacağım ben =)

      Sil
  5. aşagı yukarı aynı seyleri almısız tatlım :) şampuanı merak ediyorum :) selpakları cok sevıyrm cok sıırnler :) güle güle kullan tatlımm :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, şampuan benim çok çok uzun yıllardır kullandığım bir şampuan ve tresanı marka olarak da çok severim, eğer kolay yağlanan bir saçın varsa tavsiye edebilirim ama onun dışındaki saçları takır takır yapıyor normal ve ya kuru saçlara hiç uygun değil =)

      Sil