Followers

4 Şubat 2014 Salı

Yetişkinler için Bebiş Ürünleri Kullanım Kılavuzu -_-


Bebek ürünleri çok severim hem kokularını hem ambalajlarını. Hem de daha masum olduklarını düşünerek içimi rahat ettiriyorum.

Hepsini ayrı ayrı amaçlar için kullanıyorum. Öncelikle Johnson's Baby Bebek Pudrası;

Pudrayı bazen koltuk altlarım için kullanıyorum deodorant kullanmak yerine. Ama en önelisi 2. güne sönen hafif yağlanan saçlarımı canlandırmak için kafama pıtpıt döküyorum sonrasında tarıyorum hatta saç kurutma makinesi ile fön çekiyorum ve anında yağsız saçlar oluyor. Bu özelliğini son 2 haftadır falan kullandığım için bazen bu ürünü bazen Oriflame markasının parfümlerine ait vücut pudralarını kullanıyorum. Divine kokusu çok hoş oluyor hem saçlarınız kokuyor hem de yağsız oluyor.


Arkasında uyarı vermiş aslında burnundan uzak tutun diye. TALC dediğiniz içerik kanser yapıcı maddeler arasında geçiyor ancak burundan solunduğu taktirde. O yüzden yüzüme kullandığım pudralarda TALC olmamasına dikkat etmeme rağmen bu ürünü vücuda kullandığım için çok irdelemiyorum. Ayrıca diğer pudralara nazaran Johnson's Baby'nin pudrası gramaj olarak daha fazla diğerlerinden ve kokusu çok soft neredeyse yok gibi.


Zaten bütün içerik TALC'dan oluşuyor.

Canbebe Popokrem Pişik Önleyici

Bu ürünü oraya buraya kullanıyorum gerçekten. Kimyasal peeling sonrası kızaran cildime, ayakkabı vurup yarasının izi kaldığında, omuz ve ayak bileklerimdeki güneş lekelerine, yüzümde kalan sivilce lekelerine kulak çubukbuğu ile azıcık eğer bepanthen ya da hamedan kremim yok, yemek yaparken kollarımla oluşan yanık lekelerine kullanıyorum. Gerçekten iyileşmeyi hızlandırıyor ve kızarıklığı alıyor.

Johnson's Baby Şampuan

Makyaj temizliği sornası yüzümü yıkamadan rahat edemediğim için mutlaka Sebamed Liqiud ile yıkıyordum. Ancak kışın kuruma yaptığı için bebek şampuanına geçtim bu kış ve gerçekten çok memnunum. Gözlerimde kuruma yok oldu, daha temiz ve yumuşak oluyor cildim. O yüzden kocaman bir tane de duşta bulunduruyorum. Tüylenme falan yapar dedikoduları vardı kadınlarkulubunde ancak kullanıyorum bayadır ve tüylerimde ne bir artma ne bir azalma var.

Ayrıca bebekler için üretilmiş ıslak mendilleri kullanmayı daha çok seviyorum, her ne kadar pahalı olsa da hassas cilde yönelik hazırlandığı için daha az tahriş yapıyor cildimde.

Keşke bir bebişim olsa da onun ürünlerini kullansam.

Herkese bebiş gibi bir cilt diliyorum. =)

3 yorum:

  1. keşke bir bebişim olsa da kullansam :D bu konuda tek olmadığıma sevindim :)
    birkaç öneride ben vereyim , pişik kremlerini maske yapanlar var mutlaka biliyorsundur :) içindeki çinko yararlıymış :)
    ben 1 senedir yüzümü dalin bebek sabunuyla yıkıyorum dunya kadar jel denedım ama yok yani yaramıyor cildime temizledikten sonra bile o kalıntı hıssı rahatsız ediyordu beni ne kadar zararlı deselerde sabundan vazgeçemiyorum ben :) dalin in bebek mendilleri mükemmel makyaj çıkartıyor :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de komili bebek sabununu seviyorum aslında, bebiş ürünlerini daha da denemek lazım :)

      Sil