Followers

3 Şubat 2014 Pazartesi

Max Faxtor Color Elixir Rujlar *827 Bewicthing Coral - 510 English Rose


Bu rujlar bana erkek arkadaşımın hediyesi. Birini bahara girerken birini de kışa girerken aldı.

Kendini duruşunu beğenmiş, diğer rujlara nazaran gerçekten sağlam ve kaliteli duruyor ambalajları.

Ve çok kalıcılar. Bir şekilde rengi dudağınızda hep kalıyor.



Rujları yerleştirdiğinizde bunları ters koyup renklerine bakarak karar verebiliyorsunuz, bunu da çok sevdim.

Yapıları kalıcı olmalarına rağmen dudağı kurutmuyor.


Soldaki Enlish Rose, metalik yansımaları çok tatlı bir pembe sürümü daha kolay ve daha nemli.
Diğeri ise yazın sürekli kullandığım çok çok kalıcı Bewitching Coral, pembemsi bir mercan rengi çok canlı duruyor.

Max Factor YENİ Color Elixir Ruj, ve ona mükemmel uyum sağlayan YENİ Color Elixir dudak kalemi, içeriğindeki shea, avokado ve aloe yağlarının yanı sıra antioksidan ve beyaz çay içeren formülü ile dudaklarınızı etkin biçimde nemlendirip dudaklarınızı beslerken aynı zamanda da canlı renkleriyle muhteşem görünmenizi sağlar.
Kendi sitesinde böyle tanımlanmış. Kullanışlı olmasa da diğer renklerine bakmak için;



4 yorum:

  1. Ambalajları çok hoşmuş! :)
    Renkler de çok hoş gözüküyor.
    Yahu benim sevgilim niye böyle hediyeler almıyor? :( Parasını veriyim kendine al diyor,sen al gel be adam. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renkleri ilk görünce ay bu ben de var ay şu öyle diyince şimdi bizimki de gir kendin al diyor şimdi kendim kaşındım =))
      Dene bence çok güzel renkleri var serinin =)

      Sil
  2. Tatlimmm guzel gunlerde kullan . Cok hos gozukuyorlar. Bende liste yapiyorum sonra sevgiliskomla gidip aliveriyoruz ;:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevgilişkoma liste vereyim süper fikirmiiş :D

      Sil