Followers

19 Şubat 2014 Çarşamba

Essence Longlasting Göz Kalemleri #17 ve #16

Essence markasından ilk defa Bling Bling adlı göz kalemini almıştım ve bayıldığım için bu kalemleri beğendim. Renkleri çok güzel, gayet kalıcı. -Hiç bir şekilde göz içinde denemedim bu arada. 5TLcik.. Neyse,

#17 harika bir turkuaz rengi #16 ise tam bir mor.


Fotoğrafa bi' bakın hele öyle değil mi ama?


Resimde aslında renkler çok güzel açıklıyor.

Kalemler çok yumuşak ve çok kolay renk veriyor ancak yumuşak olduğu için çok açarsanız pırt diye kırılıveriyor. Dikkatli olmak lazım. Mor renginde ışıltılar var ancak benim gözümde bir problem yaratmadı.


Kaşlardaki yaralar için kusura bakılmasın, sağ taraftaki abimle futbol oynarken diğeri de kendi kendimi pencere kenarına çarpmamla oluştu hemde yıllar önce ama hala bendeler.

Bahar gelsin de şöyle rengarenk fırıl fırıl dolanalım artık, sisli puslu değil.

Mıncırdım.

=)

2 yorum:

  1. İkisinin de rengi cok hos canım. Essence kalemleri bende cok begeniyorum. Akmıyorlar , bozulmuyorlar ama bu kalemlerin siyahı karaborsa bulmak imkansız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Oriflame'den siyah aldım, o da bir harika, kalemlerin yapısı aynı neredeyse. Onları da bir ara buraya eklemem lazım sanırım. Ama bence Essence'in her rengi denenmeleri bir gençlik ışığı var kesinlikle =)

      Sil