Followers

21 Şubat 2014 Cuma

aliexpress.com alışverişi *Pembe Fırçalar *Make up for you Pink Brushes


Ürün yaklaşık 13$ civarıydı ve benim elime 1 ayda anca geldi. Sevgililer Günü trafiği olduğu için de bu kadar uzun sürmüş olabilir ama genelde ıvır zıvır alışverişlerim 3 ile 5 hafta arası elimde oluyor.


24 adet fırça bulunuyor içinde ve her biri çok tatlı, bir çoğunu kullandım göz makyajımda gayet başarılı buldum. Günlük yıkayamayacağım için fazla olması işime bile geliyor. 
Alttaki pembelik ise İKEA'dan bir kalemlik.


Ürüne bakmak için TIKTIK

Bu ürün dışında bir de doğal bambu bir çantası olan ve genellikle ten makyajım için kullandığım şu ürünü almıştım, o da elime 3 haftada ulaşmıştı, baya baya uzun süredir kullanıyorum onu da. TIKTIK

Bir de ecotools setimi buradan almıştım, aldığım ilk fırçalarımdı benim aliexpress'ten.
Orjinalinden bir farkı yok TIKTIK

Amerika'da TARGET ve WALLMART'larda da bu fiyata gördüğüm için çok şüphe etmedim şahsen.

Onları da yıkarsam bir ara belki topluca çekim yaparız.

Yurtdışından kozmetik alışverişlerimi 20$ üzeri hiç yapmadım ve gümrüğe takılan hiç kargom olmadı, ama yine de dikkatli  olmak gerek, ben çok bilgili değilim mevzuat hakkında.

Sevgilerimle

=)

Bir de sizce böyle pembe bir fırça çekilişi yapsam mı acaba? Düşünüyorum bunu son günlerde ama 
Bileeemiyoruum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder