Followers

1 Şubat 2014 Cumartesi

2013 Favorileri *Renkli Kozmetik


MAC Breath of Plum Allık

Rengi sarı alt tonlu tenime çok güzel oluyor, renk yoğunluğu harika, mıhhteşeem bir allık. Yoğunlukla kullanıyorum. Arada diğerlerini kullanayım diye arkalara attığım da oluyor.


ELF High Definition Loose Powder

Göz altı kapatıcımı, bb kremimi her şeyimi sabitlemek için kullanıyorum. İçindeki ışıltı sayesinde çok mat bir ten yaratmıyor, en azından göz altı kapatıcı ve bb kremin sağlıklı parlayan görüntüsünü almıyor, o yüzden bayılıyorum.



Genellikle geçen sene çok kullandığım rujlar, kolay sürülebilir, çok fazla özen istemeyen nemlendirmesi bir nebze iyi olan rujlar bunlar. Golden Rose 46 canlı bir pembe. Wet n Wild 906D Wine Room tam bir koyu şarap rengi. MAC Hot Tahiti yapısı biraz şeffaf sağlıklı turuncu içeren bir kırmızı. Rimmel London Kate Moss 03, harika bir nude ruj. Aşağıda renkleri görebilirsiniz.



soldan sağa: Mac Hot Tahiti, Rimmel Kate Moss 03, Golden Rose 46, Wet n Wild 906D


Ne kadar kullansam da bitmeyecek Flormar Metallic A03 Far. Göz kapaklarımı aydınlatmak için kullanıyorum genelde, sarı alt tonlu olduğum için kendime altın tonlarını hep yakıştırmışımdır. Yapısı da gayet güzel, aydınlatması da. Sim sim durmuyor gözünüzde.



theBalm Stainiac
Bazen makyaj yapmak istemediğimde çıplak yanaklarıma sürüp yüzüme renk katabiliyorum ya da allığımın daha kalıcı olmasını istediğimde, allık altına hafifce uygulayabiliyorum. Sürekli kullandığım için yenilemem gereken bir ürün. Kalıcılığı, uygulanış kolaylığı açısından harika.


Essence Match2Cover yanımda taşıdığım kendi kapatıcımı kendim oluşturabildiğim için sevdiğim bir ürün.
theBalm Concealer light clair * kendisi kırıp kırıp aldığım üçüncü ürün. Ürünü çok seviyorum kalıcılığı, kapatıcılığı, aydınlığı. Ama o kadar uyduruk ki ambalajı çantamda taşımasam dahi bir süre sonra çatlıyor kırılıyor.


Eos Lipbalm Strawberry, artık hali kalmamış, mürekkep bile olmuş çantamda, ama bitmedi benimle, bir aşk yaşıyoruz.
The Body Shop Born Lippy Satsuma, kokusu yapısı, altın yansımaları, bayıldığım bir ürün.


Cecile Brow Styler 501
Kaşlarım seyrek ama dolu dolu kaş sevmem, bu kalem çok hafif renk veriyor, kül renginde güzel göze batmayan bir dolgunluk katıyor. Çok beğeniyorum. Nereden aldım hiç bir fikrim yok. Uzun süredir kullanıyorum.


Oriflame Kohl Nude
Göz içi için irrite etmeyen, yapay durmayan harika bir kalem. Bayadır göremiyorum kataloglarda hiç çıkarmazlarsa ne yaparım. Bitsin istemiyorum hiç.


theBalm Eyeliner, kalıcılığı, sürümü, kolay kuruması ve uzun ömürlü olmasıyla hep beraberdik kendisi ile.
Maybelline One by One ne kadar maskara alırsam alayım sonunda elim buna gidiyor, bir indirim oluyor buluşuyoruz, bir şekilde beraberiz. Düzenli kullandığım ve her şeyini beğendiğim biricik maskaram benim.


Bu, renkli kozmetik adına ilk favori yazımdı. Tabii ki thebalm mary-lou manizer da olabilirdi bu listede ama o kadar çok kullanmadım, hatta bir de kırıldı. theBalm allıklar, diğer far paletleri. Ne kadar hevesle aldığım ürün varsa da ellerim hep bu ürünlere gitti. Ben de listeyi çıkartana kadar fark etmemiştim sürekli bunları kullandığımı. Kendime ayna oldu. 

Ayrıca favori ten ürünüm yok, renkli kozmetik adına. Cildimin gidişatına göre hep değişiyor. Roaccutane'la o kadar gel gitli oldu ki, çok değişti hep
Umarım 2014'te nice güzel ürünler keşfederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder