Followers

31 Ocak 2014 Cuma

Avon Color Trend Chopstick Eyeliner *Huntress Green

Avon'un değişik bir o kadar da güzel renkleri olan bir serisi bu chopstickler.

Ben diğer renklerini denemeden, en beğendiğim rengi deneme amaçlı aldım. Genelde bütün kataloglarda 6-7 TL civarı indirimde oluyor. 

İnternetten baktığımda 6 renk olarak gördüm, bizde olmayan altın renkli bir tane daha var satışta olan sanırım, ama onun dışında 5 renk var.

Dörtdörtlükblog sahibesi o kadar güzel göstermiş ki diğer renkleri hemen buradan bakabilirsiniz;


Bendeki renk hoş bir yeşil Huntress Green adında. Yağ yeşili gibi. Yukarıda görüldüğü gibi bir ürün, kapağını açarken dikkat etmezseniz zarar verebilirsiniz. Çok yumuşak olmasa da kolay zarar verilebilir gibi duruyor.


Görüldüğü üzere ben bir çizik attırdım üzerine açıp kaparken.


Renk eyeliner olarak göz üstüne çekildiğinde çok belli olmuyor.Yalnız göz altındaki kirpik diplerine ya da far olarak kullanışlı buldum ben. Kalıcılığı baz ile bile çok değil. Neden bilmiyorum yağlı olduğundan olabilir sanırım. 2-3 saat sonra bozulmuştu far gibi sürdüğümde. Hatta 5-6 saat sonra rengi zar zor seçiliyordu.
Ama kirpik diplerinde daha güzel, daha kalıcı olduğunu söyleyebilirim ama 2-3 saat sonra mutlaka kontrol edilmeli ki göz altına akması düzeltilebilsin.

Diğer renklerini almayı düşünmüyorum, bunları almaktansa asansörlü kalemlerini almak daha mantıklı Avon'un. Aklımda "Sugar Plum", "Emerald Glow" ve "Brown Glow" renkleri var. Umarım bulup alabilirim.

Mıcık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder