Followers

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Bioderma Pore Refiner




Bu kremi yaklaşık 6 aydır kullanıyorum, 6 ayı geçmiş bile olabilir hatta. Benim verebileceğim puan 4.7 olabilir 5 üzerinden. Daha ayrıntılı anlatmak gerekirse;

Belirgin gözeneklerden şikayetçi karma ve yağlı ciltler için, gözeneklerin belirginliğini azaltmaya yardımcı bakım kremi.

• Cilt dengesini düzenlemeye ve cildi temizlemeye yardımcı olan Sébium Pore Refiner gözeneklerin kapanmasına ve daha az görünür hale gelmesine katkı sağlar.
• Fluidactiv® kompleksi sayesinde sebum fazlalığının giderilmesine ve gözeneklerin kapanmasına destek olur.
• Antioksidan ajanları sayesinde cildin parlaklığını yeniden kazanmasına yardımcı olur.
• Hafif ve likit yapısı kolaylıkla cilt emilimi sağlar ve kullanım keyfi verir.

Kullanım Talimatları
• Sébium Pore Refiner günde 1-2 kez kullanılabilir. Normal cilt bakım kreminden sonra karma ciltlerde T bölgesine, yağlı ciltlerde tüm yüze uygulanabilir.     
• Sébium Pore Refiner mükemmel bir makyaj tabanıdır.   

Özellikleri:
Parfümlü formüle sahiptir. Komedojenik değildir. Hipoalerjeniktir. 

Böyle anlatılmış eczanemizde.com'da. Onun dışında makeupalley'de 4.5 almış. 

Kremin yapısı hafif görüldüğü gibi resimde de, ne jel gibi ne de çok krem gibi. 
Kokusu  pek yok ama parfümlü bir yapıya sahip.

En önemli soru ise gözeneklere etkisi nasıl?

Cildinizi eğer temizleyip, gece de sebum düzenleyici serum ve kremler kullandıysanız, kremin etkisi çok güzel.
Sürüldüğü anda, ipeksi böyle çok hoş mat bir görünüm veriyor.
Gözenekleri tam anlamıyla kapatmıyor ama gözeneklerin görünümünü saklayacak/gizleyecek pudra ya da fondoten kullanırsanız sonuç pek hoş olur.
Tam anlamıyla tedavi ettiğini söyleyemem, sadece o anı ya da günü kurtarıcı bir ürün.
Gözeneklerden tamamen kurtulmak hayal gibi bir şey çünkü, sebumla, havadaki bir sürü kir, pislik, kullandığımız kozmetik ürünlerle zaten dolduruyoruz. Bu ürün en azından biz doldurmadan görünümü hafifletip koruyormuş gibi geliyor bana.

Ben tekrar alır mıyım?

evet, şu an kremim bitti, kestim bile hatta son damlasına kadar kullanayım diye. zaten ürün çok az, 30ml kadarcık. Yani ben düzenli kullanmadığım için bana 6-7 ay yetti, ama her gün kullanılırsa, ki az miktar yeterli oluyor, 3-4 ayda bitebilecek bir krem.

Fiyatı yine diğer Bioderma ürünleri gibi 40-50 civarı, ama 3 al 2 öde, herhangi bir ürün al H2O ya da Jel al gibi kampanyalarla gayet uygun oluyor.

Ama benim bir sorunum oldu baharın gelmesiyle, şimdi bu kremi sürüyorum üstüne Vichy karma ciltler için olan güneş kremini sürüyorum, yüzümde beyaz beyaz soyuluyor kremler.
Bu sefer güneş kremini sürdüm, sonra biodermayı sürdüm, bu sefer gözeneklere bir etkisi olmadı.

Güneş kremi ile nasıl kullanılması gerektiğini bilmediğim için aslında şüphelerim var, bu aralar mutlaka kullanmalıyım güneş kremi, yoksa benek benek oluyorum. Önerisi olan varsa mutlaka sevap point kazanır.

Gözeneksiz günlere, amin inşallah yarabbim. =)

16 Mayıs 2013 Perşembe

Doa Kozmetik'ten şikayetime cevap

Kendilerine şikayetimden bahsetmiştim mail ile. Onlar da cevap vermişler:

"japon kirazı parfümü en ufak nemde kutuları okside edebiliyor. bütün ürünlere dair ambalaj güncellemesi yapılıyor. katı parfümleri zaten vegan marka olmak için üretmiyoruz."

Ambalaj güncellemesi yapılıyormuş. Umarım değiştiğini de haber verirler ve bu uyarıyı ürünlerin altına da koyarlar ki insanlar bilinçli olarak alırlar. Ayrıca vegan marka muhaabetini anlamadım.

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Rengarenk Tırnak Boncukları ile Caviar Manikür

Flormar da içinde nail beads dediğimiz tınak boncukları içeren havyar manikür seti çıkarınca ben de basit bir şey alıp deneyeyim demiştim kaç zaman önce. 3 hafta önce aliexpress den bu rengarenk seti aldım. Minnacık bir şey, gelir gelmez denedim zaten. Pek beceremesem de resim de görüldüğü gibi oldu. Ben pek sevdim, o yüzden benimle nailarta sarmış erkek arkadaşıma tekrar teşekkürü borç bilirim, son günlerde tırnağımdaki sünger bob gibi sırıta sırıta gezmeye başladım :))

14 Mayıs 2013 Salı

Doa Kozmetik *şikayet

Şubat ayıda alışveriş yapmıştım, hatta ne kadar memnun olduğumu da yazmıştım keratinli maske hediye gelince bir de, ama yine de hindistan cevizinin cam kavanozu dışındaki ürünleri uyduruk bulmuştum. Gülsuyu, kil, shea yağı, hindistan cevizi yağı bunları kullandım memnun kaldım ama sorun şu ki 3 ay geçmesine rağmen o sevdiğim teneke kutuların paslanması, ürünün bozulup iğrenç bir kokuya bürünmesi. Herkes memnundu bir ara, bir furya oluştu, ben de atladım alışveriş yaptım. Üzerinde içeriği yazmadığı için şimdi ne melisa kremini kullanabiliyorum ne de teneke kutuların içindeki ürünleri.

Bu da resmi, nasıl kullanılsın ki bu ürünler allah aşkına? Bir de japon kirazı kokması gerekiyor ürünün, ama peh!

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Makyaj Koleksiyonu: Dudak Ürünleri



Artık kozmetik diyetine girdiğim için sadece elimde olan ürünleri kullanacağım artık. O yüzden sadece makyaj konusunda bütün ürünlerimi böyle koleksiyon halinde yazıp neyi ne kadar kullandığımı belirleyip ona göre alışveriş yapmak istiyorum. Yoksa onun yerine elime gelen bana yakışabileceğini, kullanabileceğimi düşündüğüm saçma sapan gereksiz bir sürü ürün alıyorum. Konuya dudak ürünleri ile başlamak istedim.

Görüldüğü üzere çok da dudak ürünüm yokmuş ağırlıklı olmak üzere lipbalm var sanırım.

En baştan başlarsak Nivea Pure Natural Milk&Honey: Ben bu ürünü çok sevdim, öyle ki çantamda, cebimde orada burada taşıyorum, ne çok ağır ne çok hafif. Gayet yeterli bir nemlendirmesi var, genelde ruj altına kullanıyorum ve memnunum. Yine olsa yine alırım dediklerimden.

Nivea Essential Care o küçük mavi ünlü, muhteşem nemlendiren, çok ağır bir yapısı olan, şimdiye kadar Hamedan merhem kadar nemlendiren bildiğim tek lipbalm. Kış ürünü aslında, her gün sürmesem de çatır çatır olan dudaklarımı 1-2 saatte normal hale getiriyor, kendisi ile çok iyi anlaşıyoruz. Roaccutane tedavisinden sonra 6-7 tane bitmiş çöpünü bulmuştum orada burada. =)

Nivea Fruity Shine Cherry bu liseden hatıra bir ürün, lise yılları boyunca çok kullanınca alışkanlık yaptı sanırım, hala bittikçe alıyorum, yaz için hiç ağır olmayan ruj yerine kullanabileceğim çok güzel bir ürün. Ha derseniz ki nemlendirmesi nasıl bir rujdan çok farklı değil o yüzden bir şey diyemiyorum ama renk verme açısından çok rahat, en alttaki 1. numaraları renk bu ürüne ait.Uçuk, hafif, parlak bir pembe.

Essence 63 Flatterin Nude aslında nude renginden çok daha kahverengi gibi ama lipbalm gibi ışıltılı, içinde simleri yok Nivea Cherry'nin nude tonu aşağıdaki 2. numara, neredeyse nemlendirilmeleri de aynı. Sadece rahatsız eden bir kokusu var o da çok değil ama dudağa sürüldüğünde rahatlıkla koku alınabiliyor. 5 lira civarı da bir fiyatı var, pek de minnak, nude ve parlayan ama glossy olmayan bir ürün istiyorsanız, bence çok uygun.

Golden Rose Perfect Shine 225 aslında golden rose'dan ilk rujum diyebilirim, pembe ve şeftali tonları arasında çok da parlamayan dudakta da doğal duran bir renk. Aşağıdaki 3. renk oluyor. Essence gibi şeffaf bir yapısı yok daha kremsi ve kolay sürüleninden ama çok kalıcı değil. Yine de bahar için çok kullanışlı bir ruj. Hatta 6-7 liralık fiyatına göre performansı çok da iyi.

Golden Rose Ultra Rich Color 81 bu renk aman allahım bir renk, neden mi içi minik sim dolu, hayır elimi ağzıma burnuma çok götüren biriyim, ağzım burnum ellerim çenem her yerim minik sim oluyor, lanet olasıcalar çıkmıyorlar da, illa bütün makyajı baştan çıkarmak gerekiyor. Ama böyle ne bileyim bir partiye gidilir, dudaklar parıl parıl olsun istenir, ama o partide tanıştığınız çocuğu öpücüklerinizle sim topu haline getirebileceğiniz bir ruj arıyorsanız, hah işte o bu. Ama bence gerek yok. =) (4. renk)

Golden Rose Ultra Rich Color 46  aslında bu iki ruju sırf en üstteki golden rose ruju sevdiğim için almıştım, ama hepsi bir olmuyormuş diyebilirim. Ayrıca bunların fiyatları da 6-7 civarlarında. Online sitesinde çok sık indirime gidiyor. Neyse gelelim renge, çok tatlı bir pembe, eyeliner ve pembe ruju çok seviyorum ben. Bu öyle yaz pembesi çok cartlayan bir renk de değil değil çok şekerimsi pastel bir renk, yapısı ve kokusu da çok iyi, tabii ki nemlendirme konusunda hiç de iyi değil ama lipbalmlarla sürdüğüm için bana fark etmiyor. Tekrar tekrar alınabilir bir pembe. (5. renk)

MAC Glaze Hot Tahiti işte bu renk her zamanki rengim, ruj şeffaf yapıda, hatayı belli etmeyen, sokakta yürürken, akbil basarken, hatta koşarken bile sürülebilen gül kurusu renginde bir ruj. Rengi dudak renginden hallice ama hafif parlak dudaklar kazandıran çok tatlı bir şey yahu bu =) Kokusu, yapısı, nemlendirmesiyle tek bitirebileceğim ruj sanırım. Verilen paranın hakkını veriyor. 50 civarlarında sanırım Türkiye'de ben 20$ civarında bir şeye almıştım. (6. renk)

MAC Amplified Dubonnet yapısı yine yukarıdaki diğer ruj gibi ama onun gibi şeffaf değil ve tam bir bordo. Sonbahar rengi saçlarım kızılken çok hoş duruyordu, şimdi sıcak kahve yine de gideri var. Yapısı akıp giden kremsi bir yapıda, çok güzel renk veriyor, dudakları kurutmuyor ama sürmesi renginden ötürü çok zor. Herhangi bir hata da hemen ben buradayım diyor. O yüzden zor ama harika bir ruj bu da. (7. renk)

Wet n Wild 906D Wine Room, aslında bu rengi gül kurusunun koyusu diye aldım ama daha pembeye bakar bir renk çıktı. Neyse dedim baktım yapısı çok koyu, sürülmüyor tek başına, katı bir krem gibi zaten mat bir ruj. O yüzden pek kullanamıyorum, kullanım tarihi bitince çöpe gider bu da. (8. renk)

Wet n Wild 529B Copper Dust bu ruj yukarıdaki rujdan daha ucuz ve kaliteli bir ruj, her kapatışımda ruju, mutlaka kapağı ile sıyırıyorum o da makyaj çantama bulaşıyor. Ama bu özelliklerine rağmen altın parlamalı şeftali kırmızı arası kolay sürülen bir ruj, kokusu hissedilmiyor bile. Sanırım bunu kullanırım ama nemlendirmemesinden ötürü bir lipbalmla tabii ki. (9. renk)

Hello Kitty 11 bir aralar Hello Kitty patlaması oldu, kozmetik firmasının ismini hatırlamıyorum sanırım e ile başlayan bir isimdi. Neyse bu renk turuncumsu bir nude ve kendime çok yakıştığını düşünüyorum. Yapısı da çok hoş, çok uyduruk olsa da dışı. Ama bir kokusu var ki ay aman allahım, bir şey yiyemiyorum bu kokudan dolayı, çok rahat ediyor. Her şeyini sevmeme rağmen bu baskın ruj kokusu beni benden alıyor ve kullanamıyorum. Koku ile sorunlarınız yoksa kullanabilirsiniz. (10. renk)

Flormar Pretty Cream&Glaze P311 flormardan neredeyse hiç rujum yokmuş bir tek bu var sanırm, ama bundan çok memnunum, dudak rengi bir pembe gayet doğal duruyor. Kokusu da şekerli bir koku, ama yapısı dudaktaki bütün kusurları gösteriyor mat ve katı krem kıvamında olduğu için sanırım ama bu kusura lipbalmlarla kapatılabildiği için sorun teşkil etmiyor. Bu pretty serisinden başka rujda alayım ben, 9 liraya gayet kaliteli bence. ( 11. renk)

Emily 211 Lip Pencil bunu sırf 1.75 gibi bir fiyatı olduğu için hiç bir şey beklemeden aldım ama çok güzel bir kıvamda kolay sürülen çok kalıcı bir kalem olduğunu fark ettim. Sanırım başka renklerine denk gelirsem alırım fiyatına göre bu performans yihuu dedirticek tarzda. =) (12. renk)

Rimmel Apocalips Luna ben de apocalips kasırgasına kapılıp aldım bu tupturuncu cart rengi ama ismi tatlı diye sanırım kandım: lunaa =) neyse sürümü zor, yapısı ve renk vermesi süper, fiyatı uygun, tamam iyi güzel de renk herkese yakışabilecek bir renk değil ben dudağa pıt pıt şeklinde sürüyorum az renk veriyor ve kusurları göstermiyor o zaman. Diğer renkleri de alınası bence. ( 13. renk)

Avon Moisture Seduction Sweet Clementine içinde gümüş parıltıları bulunan çok renk vermeyen pembe harika müthiş ötesi yenilesi kokan bir lipgloss. Neden mi kullanmıyorum, çünkü yiyorum. İçeriğini de bilmediğim için kendimi rahatsız hissediyorum aslında yapış yapış bir lipgloss da değil ama. Sırf çok yediğim için kullanmıyorum. Fiyatı da 5 lira gibi bir şeydi kampanya kataloğunda sanırım. (14. renk)

Avon Plump Pout Nude Pout bu lipgloss naneli, dudakları ferah ferah yapan sanki dudaklarınızla naneli sakız çiğniyormuş hissi veren harika yazlık bir lipgloss, tadı güzel ama yenilebilecek kadar değil, dudak renginde, ışıltısız, parıltısız, bendeki bitmek üzere var mı bu lipglossdan bilmiyorum ama ben çok beğendim. (15. renk)

The Body Shop Born Lippy Satsuna Shimmer bu da çok tatlı 10 liralık bir fiyatı var sanırım harika bir turuncu, rengini dudaklara çok vermiyor süper bir ışıltı kokuyor, arkadaşlarla vedalaşırken onlar bile kokusunu alıyorlar ay sende tatlı bir şey kokuyor diye, o yüzden çok seviyorum ve sürekli kullanıyorum. Diğerlerini de denerim. (16. renk)

Eos Lipbalm Strawberry naneli, limonlu olanlarına da bakmıştım ama bu elimden düşmüşyor, her rujun altına, her zaman çok kolay uygulanıyor ben üç tanesini 5$ gibi bir şeye almıştım, gittigidiyor da çok yüksek fiyatlara satıyorlar o fiyata değmeyecek ama benim hep kullanabileceğim bir lipbalm kendisi.

Oriflame Tender Care Vanilla vanilya tadı ve kokusunu severim, bu da harika nemlendiren ama çok hijyenik olmayan bir lipbalm, her seferinde parmaklarımı sokuyorum sürmek için ve sonra rahatsız oluyorum. Ama sırf nemlendirmesinden dolayı bütün çeşitlerini alabilirim.


Bütün ürünlerim böyle, şimdi böylece çıkartınca bir dahaya hangi markadan alırım ne alırım neyi tekrar alırım neyi yedeklerim kafamda oluştu. Umarım faydalı da olmuştur herkes için. =)









Krauterhof Anti-Cellulite Gel :)

Bu jele bugün başladım, Gratis'te 38 liradan 24 liraya düşmüştü ben de deneyeyim dedim. Cayır cayır yakıyormuş, sanki etkisini gösteriyormuş gibi. Gelişmeleri yazacağım, ayrıca spor da yapmaya başladım, eee yaz geldi bir haftasonu adalara kaçmak lazım :) 

Ben de indirimlerden baya faydalandım özellikle theBalm konusunda ama tek tek fotoğraflarını koymak istemedim alışveriş çılgını kadınlar gibi, ki sadece bloggerlardan değil aç kurt gibi standları talan eden kalınlardan anladım nasıl bir tüketim çılgınlığı olduğunu. Aman indirim yapmaya görsünler. Alix avien terracota pudra, theBalm allıklar; hotmama, cabanaboy, aydınlatıcı, essence pudra, rujlar, bir de golden rose un sevdiğim rujlarından aldım. Kendime seneye Kadınlar Gününe kadar yasak koyuyorum, ojeler hariç :))