Followers

3 Aralık 2013 Salı

theBalm Balm Shelter *Light Clair & * Light/Medium


Kış rengim ve yazlık rengim olmak üzere iki farklı rengini kullanıyorum.


Ürünleri %50 Gratis indirimlerinden aldım birisinden memnun kaldıktan sonra diğerini de aldım.

* Bitebilecek gibi bir ürün değil, kocamaan ve dolu dolu.

* Yapısı bir harika gözenekli görünümü hafifletecek parlak bir görünüm veriyor, bunu nasıl yapıyor hiç bilmiyorum.

* İçeriği daha sağlıklı gözüküyor diğer ürünlere rağmen.

* Cildim yağlı olmasına rağmen herhangi bir sivilcedir bir minik pıtlamadır yapmadı kendisi Allah razı olsun.

* Hafif yapılı olduğu için kapatıcılığı az 

* Paketlemesi sağlam, hoş ve sağlıklı.

* Güneş koruması bahar ve kış için yeteri geliyor.


* Light Clair en açık rengi, açıktan da açık olan rengi. Benim cildimle tam uyum sağlayan bir renk.

* Light/Medium açık orta ton rengi her tene gideri olan bir renk.


Dağıtılmış hali, Light Clair her ne kadar açık olsa da pembe bir alt ton yok ama medium biraz daha turuncuya bakan bir renk.


Flaşlı hali.



Tek şikayetim, ürünün oksitlenmesi, akşama doğru renk yüzümde daha koyu bir hal alıyor, göz altlarımla ton rengi daha da açılıyor, bu hali çok hoşuma gitmiyor. Zaten görülebileceği üzere hava ile temas eden ürün daha koyu renkli.

Onun dışında aşırı hafif az kapatıcılığı olan sağlıklı bir ürün benim için.
Günlük kullanıyorum memnunum, oksitlenme olayını da pudra ile gidermeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder