Followers

28 Kasım 2013 Perşembe

Sivilceler ve Kırmızı Lekeler için Kapatıcı/Kurutucu


Başlık ne kadar kötü olmuş, kapatıcı kurutucu falan ama ürüne nasıl hitap edeceğimi bilemedim.

Ürün çay ağacı yağı ve biberiye özü içeriyor. Çay ağacı yağının kızarıklıkları giderdiği ve sivilceleri kuruttuğu söyleniyor. Çok de mucizevi olmasa da bu işlevi yerine getiriyor. The Body Shop'ın çay ağacı özlü bazı ürünleri fiyasko olsa da. Neysee, ürünün içeriğine bakalım;

di-c12-13 alkyl malate, cetearyl isononanoate, ozokerite, candelilla cera, polybutene, cera microcristallina, silica, trimethoxycaprylylsilane, cera carnauba, octyldodecanol, c30-50 alcohols, tocopheryl acetate, panthenol, methylparaben, propylparaben, bisabolol, melaleuca alternifolia leaf oil, rosmarinus officinalis leaf oil, ascorbyl palmitate, limonene, benzyl alcohol, ci 77891, ci 77491, ci 42090, ci 77499, ci 77492

İçeriğinde paraben bulunuyor çeşitli, ama minicik bir alana uyguladığım için çok dert etmiyorum. 

Genellikle kızarıklığın üstüne ya da minik bir sivilcenin üstüne yeşil tarafını hiç sürüyorum ve hiç dağıtmıyorum, üstüne normal kapatıcı tarafını uygulayıp elimle pıtpıtlıyorum. Kızarıklık kesinlikle azalmış oluyor ve eğer sivilce minikse akşama kadar kurutuyor. Ancak kesinlikle kistik sivilcelerin üstüne bir etkisi yok. Bu ürünü 5 yıl önce yani Roaccutane tedavisi olmadan öncede kullanıyordum oradan biliyorum şimdi hiç sivilcem olmasa dahi.

Benim günlük kullandığım/sevdiğim bir kapatıcı bir de yapısı çok hafif. Aldığınız zaman da bitebilecek bir ürün değil, son kullanma tarihi bitiyor 1 yıl sonra atıyorsunuz, onun dışında fiyatı 8 ile 12 Lira arası oynuyor.

Ürün sayfasını incelemek içinse;


Aman kızarıklığınız olmasın da almayın! Bütün sivilceler kendi kendine kur kur kurusun nnnnşallaaah! =)

3 yorum:

  1. Bunu katalogta goruo merak ediyordum amaaaa bu tarz kapaticilar surdugumde sivilcelerimn ustne garip duruyor nedense ::(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncesinde nemlendir deride pütürlü görünüm kalmasın sonra bunu kullan daha iyi olduğunu göreceksin :)

      Sil
  2. Bende merak ettim bunu şimdi görünce. :)
    Renkleri de ne tatlıymış! :)

    Bloguma beklerim bende. :)
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil