Followers

21 Kasım 2013 Perşembe

DDF Salicylic Wash




Hemen Turuncukasa.com ne demiş bu ürün hakkında ona bakalım.

Çok yağlı ve akneli ciltler için hafif ve nazik formüllü temizleyici;Sivilce oluşumunu engellerken mevcut sivilcelerin tedavisine de yardımcı olur.Tıkalı gözenekleri açar. Her yaş grubundaki yağlı ve akneye yatkın ciltlerde kullanımı uygundur.Cildi hafifçe soyarak cildi ölü hücre ve dokulardan arındırır.Sivilce ve akne tedavisine destekçidir.Cildin doğal savunma sistemini destekler.Ciltteki fazla yağ üretimini kontrol altına alır ve ciltteki parlamanın önüne geçer.Cildi kurutmadan bakımını tamamlar.Cildi yatıştırıcı ve rahatlatıcı özelliğe sahiptir.Kullanılış şekli;Nemli cilde nazikçe uygulanarak köpürtülür.Ardından bol su ile durulanarak yıkanır.Başlangıçta günde tek sefer uygulanması önerilir.Eğer ciltte aşırı kuruma ve hassasiyet olmazsa günde 2 veya 3 sefer uygulanabilir. 
Bu ürünü yaklaşık 1,5 senedir kullanıyorum. Şu an ikinci şişeme geçtim. Yukarıdaki ürün devasa boyutlarla. Normalde 150ml oluyor bir çok temizleyici ama bu 250 ml. Bana tam bir sene yetiyor her gün sabah akşam kullanımında. Zaten 12m uyarısı var kutunun arkasında. Yani açıltıktan 12 ay sonra bitirilmesi gerektiğini söylüyor bize. Eğer düzenli kullanırsanız biter ama onun dışında bitebileceğini düşünmüyorum ben.

Yapısı şeffaf jel gibi, irrite etmiyor, yumuşak bir his bırakıyor kullandıktan sonra.

Biraz fazla kurutucu bir etkisi olabilir bazı ciltler için, o yüzden göz çevresine gelmemesine dikkat etmek çok önemli.

Siyah noktalara bariz bir etkisi var, her ne kadar yumuşacık bir jelle yıkıyormuş gibi hissetseniz bile. Sivilcelerine daha kolay söndürüyor


Buradaki DDF'in diğer ürünü ile kullanıyorum, 2 akşamda bir bu kremi uyguluyorum ve bu jel ile yıkıyorum. Diğer akşamlar Bioderma Sebium Serum kullanıyorum, o da burada;

Bu şekilde ilk günden çıkan bir sivilceyi olgunlaşmadan 3 güne bırakmıyorum neredeyse.
İki kremde sebumu kontrol altına aldığından hem beyaz komedonları azalmasını hem siyah noktaları giderilmesini hem de kistik olmayan sivilcelerin kısa sürete kurutulmasını sağlıyor.

Kendisi şu an ömürlük yüz yıkama jelim, kış geldiği için sabahları 5-6 yıldır bıkmasan usanmadan kullandığım, kaçıncıya aldığımı hatırlamadığım Avene Cleanance Jel'i kullanıyorum.


Cildimi daha az kurutuyor böylece ve daha yumuşak kalıyor.

Bunlardan sonra nemlendirici olarak Bioderma Mat kullanıyorum ve eğer güneş korumalı bir ürün kullanmayacaksam mutlaka güneş kremi de uyguluyorum.

Böylece hem lekelerinizden kısa sürede kurtuluyorsunuz hem de daha berrak bir cildiniz oluyor.

Eğer cildiniz yağlı/aşırı yağlı ve sivilceye yatkınsa, önerebileceğim bir yüz yıkama jeli.

3 al 2 öde ek ürün olarak ya da %40 indirimlerde çok uygun bir fiyata ve ya bazı ürünlerin yanında hediye olarak alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder