Followers

12 Kasım 2013 Salı

Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendilleri


Ben şeytana uydum, gittim kolaya kaçtım bu mendillerden aldım.
Ama bazen çok üşeniyorum ama bazen yollar, bazen işler.

Neyse, kendisi çok güzel iş görüyor ben o acı badem kokusunu pek sevmesem de yapısı kalın olup biraz cildi çiziyormuş gibi hissettirse de gayet kolay çıkartıyor makyajı.

* Kokusu bana göre hoş değil ama gideri var =)
* Suya dayanıklı ürün kullanmadıysanız bütün makyajınıza bir mendil yeter, ama ne kadar yoğun olduğu da önemli tabii ki.
* Kullanışlı, çantalık, seyahatlik.
* Devamında rutin cilt bakımı gerekli, temizlik, nemlendirme vesaire.
* İçerik masum değil, parabenli mi parabenli, esanslı mı esanlı. 
* Yapış yapış bir his bırakmıyor.
* 20 adet, ben bu üç paketi sanırım 6 lira civarı bir fiyata aldım. Bir çok markadan daha uygun, içerik konusunda aynılardı kontrol ettiğimde çoğunu.

Bence cildinizi devamında yıkayacaksanız kullanışlı bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder