Followers

29 Kasım 2013 Cuma

Avon Fas Argan Yağı *ay inanmıyorum ay inanmıyorum


ay inanmıyorum ay inanmıyorum ilk defa bir Avon ürününü sevebildim.

Avon benim hiç mi hiç anlaşamadığım, alerjik bünyeme hiç iyi gelmeyen rujları, kalemleri olan bir marka.

Ama bu ürünü banyo sonrası 2-3 sıkımlık saç uçlarıma uyguluyorum. Etkilerini çok beğeniyorum ama;

Saç rengim daha canlı gösteriyor, özellikle saçımdaki bakır yansımaları.
Kesinlikle parlaklık veriyor.
Saç uçları çatır çatır değil daha düz ve yumuşak oluyor.
Güzel ve saçta kalan bir kokusu var.
Kolay taranıyor.
Ağırlık yapmıyor, özellikle sadece saç uçuna uygularsanız benim gibi.
Saç kestirme sürem daha da uzadı bu ürünü kullandıktan sonra kırıklarım daha az görünü oldular, ama kendilerine ne oldu bilmiyorum.

3-4 önce aldım ama bakın halaa anca yarısına gelemedim ve iki günde bir uyguluyorum, biterse almam belki ama bitmez gibi sanki.

Bazen bazı markalara önyargıyı yıkmak gerekirmiş. Bugün bunu öğrendik okulda biz. =)

9 yorum:

  1. avonun en iyi saç ürünü bu bence :-))

    YanıtlaSil
  2. saçlarımın uzun olduğu dönemde kullanmıştım ve aynı senin verdiğim '' ay inanmıyorum '' tepkiyi vermiş ve 2 haftada ürünü bitirmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım da uzun ama o ladar ddğil sanırım çok kullansam saç diplerine kadar yağlandırır gibi geliyor

      Sil
  3. Bu serumu bir ben denemedim . Aslinda merak ediyorum ama onyargiliyim sanirsam . Elimdeki serumlardan da memnumum gerci. Guzek gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana alıp göndereyim :))

      Sil
    2. Ayy canim cok tesekkur ederim dusuncen icin :) bende bir mimin var bu arada :)

      Sil
  4. Ben de çok severek kullanıyorum :) Fiyatına göre performansı en yüksek saç bakım ürünü bence :) bloğuma gelirsen çok sevinirim bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirim tabii ki :) bence de fiyatına bakınca en iyisi :)

      Sil