Followers

27 Eylül 2013 Cuma

Turuncukasa.com Alışverişi *Şikayet

Avene Cleanance Jel'in 22 Lira olduğunu öğrenince alayım diye alışveriş yapmaya başladım. Ancak devamında çok sık kullandığım DDF Salysilic %2 Yıkama Jelini de alayım  diyerek alışverişimi tamamladım. Ürünler 2 gün sonra kargoya verildi ve elime gelen ürünün Expire Date yani Son kullanma tarihi 11/2013.

Hayır ben bu ürünü b ir ay kullanmak için mi aldım?
Bu ürünler kontrol edilmiyor mu?
Geçen sene aldığım ürünlerde bile hala 2014 tarihi var iken yeni aldığım üründe nasıl 2013 yazabiliyor?
95 Liralık kocaman 1 sene yetebilecek jeli 1 ay kullanabileceğim ve büyük ihtimalle bunlar kontrol edilmiyor. Devasa indirim de yoktu ona rağmen böyle geldi ürünüm. Hadi 30ml,40ml'lik bir krem olsa 4-5 ay kalmış olsa neyse ama 1-2 aylık kullanım için elime geçen ürüne bakın.

"Çok sinirim bozuldu."

Ama sanırım her siteye güvenerek alışveriş yapmamak gerekiyor. Şimdiye kadar hiç bir şikayet duymamıştım bu siteye dair ama.

Neyse aldığım ürünler bunlar;

Bu da Expire Date'i gösteren fotoğraf;


Normalde DDF ürünlerini seve seve kullanıyorum, kendi jelimi bu kadar bitirmiştim tam bir senede.


Umarım yazdığım şikayete geri dönüt alabilirim.

*Üstüne üstlük 100 liranın baya üstünde bu alışverişe 5 lira ücret aldı Sürat Kargo ne için olduğunu bilmiyorum bile, söz de kargo ücretsizdi.



Not: Sorun şu iletimle çözüme kavuşmuştur. TIKTIK

18 yorum:

  1. bende hiç ama hiç memnun kalmamıştım bu siteden.Bir kere alışveriş yaptım bir daha da yapmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şikayetime ertesi gün döndüler, memnun kalmadım diyemem ama çok fazla aksilik oldu, ama sonunda çözüldü bir nevi, sizin şikayetiniz neydi acaba?

      Sil
  2. Aaa gercekten mi ? Bence geri donus yapmalilar . Hos degl cnku olan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüş yaptılar canım, hatta çok hızlı döndüler, umarım dah fazla sorun çıkmaz :)

      Sil
  3. gerçekten sinir bozucu birşey, ben netten alışveriş yaparken bilinen adı duyulmuş adreslerden yapmaya çalışıyorum,çok satış yaparsa taze ürünler olur diye...orjinal ürün yollarlar diye, bence firmayla irtibata geç SKT dolmasına neredeyse 3 ay kalmış ürünü neden yolluyorsunuz diye,iade alsınlar geri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İade olarak alıyorlar, bugün görüştük, son kullanma tarihi geçerli bir ürün göndereceklermiş

      Sil
  4. siteye yazdınmı bu şikayetini? yazıp da ilgilenmedilerse kötü demektir durum iyice..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım ve ertesi gün ilgilendiler, şu anlık çözdük gibi

      Sil
  5. indirim yapıyoruz diye tarihi geçmiş pek çok ürünü insanlara satıyorlar bunu online satış yapmayan büyük parfümeriler bile yapıyor maalesef :( umarım şikayetinize geri dönüş alırsınız.Sonucunu da burdan paylaşırsanız çok sevinirim. Sıkmayın canınızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki paylaşırım ve paylaşacağımda, çok sağolun

      Sil
  6. çok üzüldüm bence büyük hata yapmışlar. http://dermoeczane.net diye bir site var ürün çeşidi benzerlerine göre daha az ama fiyatları çok uygun. Artı ürünün son kullanma tarihi yakınsa 3-4 ay gibi mutlaka belirtiyorlar ürün açıklamasında. Orayı tavsiye ederim ben çok kez alışveriş yaptım sorun yaşamadım.

    Sürat kargo konusuna gelince benim de hiç memnun olmadığım bir firma neden tercih ediliyor bu kadar anlamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürat kargo olayı yılan hikayesin döndü bir nevi, onu da açıklayacağım açığa kavuştuğunda

      Sil
  7. Esra hanım merhaba;

    Öncelikle yaşanan bu aksaklıktan dolayı özür dileriz. Size aslında mesai başlangıcımız olan 09:00 dan itibaren ulaşmaya çalıştık. Fakat telefonunuz kapalıydı. İstediğiniz miadı yakın olan ürün stoğumuzda olmayan fakat aynı gün tedarik edebildiğimiz bir üründür. Siparişi aynı gün kargoya verebilmek adına kontrollerden hızlı geçmiştir. Bu nedenle gözden kaçmıştır. Ürününüzü gün içerisinde tedarik ederek tekrar kargoya vereceğiz.

    Turuncukasa.com’ un isim hakkına sahip olan Nusellus İlaç 2010 yılından itibaren hizmet veren ve müşteri memnuniyeti için büyük çaba sarfeden kurumsal bir şirkettir. Bunun nedeni her firmada karşılaşılan sorunları minimuma indirmek ve gerçekleşen sorunlara da olabildiğince çözüm üreterek müşteri memnuniyeti sağlamaktır.

    İyi günler diler, sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyarız.

    Volkan SARIÖZ
    Satış ve Pazarlama Müdürü
    0532 111 4004 – 201

    YanıtlaSil
  8. merhaba arkadaşlar ürünün orjinal olmadığını söyleyen kişiler var bende tereddütte kaldım siz ne dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alışveriş yapan birisi olarak orjinal olmama gibi bir şüpheye düşmedim ki DDF ürünleri daha önce farklı sitelerden de aldım Amerika'da da alıp kullanmış etkilerinde ya da ürünlerinde her hangi bir farklılık yoktu. Ama diğer ürünler için bir şey diyemem.

      Sil
  9. Merhabalar,
    Kozmetik alışverişlerimin çoğunu internetten yapan biri olarak birçok site ile çalıştım. Bloglarda arkadaşların deneyimleri ile birçok site denedim. Bende memnun kaldığım siteleri iyiden kötüye sıralarsam :)
    http://dermobutik.com/
    http://www.dermoeczanem.com/
    http://www.eczanemizde.com/
    http://www.eczane.com.tr/
    turuncukasa ile de çalıştım fakat şimdiye kadar bir memnuniyetsizliğim olmadı.

    şuan için de yurtiçi kargo ile çalışanlar tercih sebebim.

    YanıtlaSil
  10. dermobutik.com tavsiyedir.

    YanıtlaSil
  11. evet dermobutik.com yeni olmasına rağmen süper bir site olmuş. sitede yok yok. yetkililerde ilgili.

    YanıtlaSil