Followers

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Termal Su Dosyası -Avene vs Vichy




Avene için neler denmiş ona bakalım önce;

Doğrudan kaynağından alınan Avène Termal Suyu, yatıştırıcı, tahriş giderici ve anti enflamatuar özelliklerini koruyarak el değmeden ambalajlanır.


Yararları

Bir ferahlık hissinin sizi sardığını ve rahatlattığını hissedersiniz.
Avène Termal Suyu'nun tüm şefkati ve saflığı size uzun süreli koruma sağlar...

  • Cerrahi bir müdahale sonrasında
  • Yüzde kızarıklık durumunda
  • Cilt tahrişi durumunda
  • Güneş çarpması sonrasında
  • Bebeklerde oluşan kızarıklıklarda
  • Makyaj temizliği sonrasında
  • Traş sonrasında
  • Sportif bir aktivite sonrasında
  • Epilasyon sonrasında
  • Seyahat sırasında rahatlamak için
Vichy İçinse;
Benim için uygun mu?

Termal Su Spreyi, hassas, düşük toleranslı, alerjik ve tahrişli ciltler için özel olarak üretilmiştir.
Kapasite: 
300 ml.'lik şişe. 150 ml. ve 50 ml.'lik şişelerde

Mineral ve Eser elementlerce zengin hassas ciltleri rahatlatıcı termal suyu VICHY EAU THERMALE 150ml Tıbbın hücrelerarası alışverişi kolaylaştırıcı ve organizmanın korunmasını arttırıcı özelliklerini tanıdığı Vichy'nin Termal suyu, aynı zamanda dermatolojide cildin çeşitli durumlarda gösterdiği tepkileri hafifletmek ve cildin toleransını arttırmak için kullanılır. 
Mineral tuzlar ve eser elementler açısından doğal olarak zengin, cildin korunmasında enzim hareketine etki eder.
Ciltteki kızarıklıkların oluşumunu hafifletir.
Hassas cildi rahatlatır.
Cildin doğal dengesini güçlendirir.


Bunlar aslında kaynak suyunun paketlenerek satılması. Yararları yukarıda yazılmış. Ancak öncelikle ben ikisinin arasında çok büyük bir fark görmedim. Ben de fark etmemiş olabilirim tabi ki.

Termal suyu genelde;

Makyajdan önce nemlendirici krem sürmek istemiyorsam ama cildim gergin durmasın, canlansın istiyorsam kullanıyorum.

Makyaj sonrası makyajı sabitlemek için kullanıyorum.

Yazları tatillerde duştan sonra yeni bronzlaşmış tenime kullanıyorum.

Çok kolay aleri olan, bir çok kozmetik ürüne tepki gösteren bir cildim var, kızarmalar, şişmeler, değişik pıtırcıkların çıkması alışık olduğum bir durumdur, böyle durumlarda kullanıyorum.

Genital bölgem için eskiden deodarant kullanıyordum ama sonra çok sağlıklı gelmediği için yıkadıktan sonra termal su kullanıyorum. Tabii ki sıkıp bırakmamak gerek, kurulamak ya da cildin emmesini beklemek gerek.

Kaş/Bıyık alımlarından sonra/ Kuaförde genelde kıpkırmızı olduğum için çantamda taşıdığım küçük boy ile biraz olsun rahatlıyorum.

Ağda sonrasında cildime kullanıyorum, ferahlamak ve kızarıklığı almak için.

Güvenle kullandığım bir ürün, tahriş olmuş bölgeye önce krem sürmektense termal su sıkıp biraz bekliyorum eğer geçmezse kreme başvuruyorum. Böylesi daha az kimyasal daha sağlıklı hayatmış gibi geliyor.

Vichy Termal Suyu ile ilgili su video'yu izleyebilirsiniz. Türkçe Altyazılı


Sağlıklı, bol bol termal sulu, ferah günler!

9 yorum:

  1. genital bölgede ne işe yarıyor merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağda sonrası ya da rahatlamal için kullanıyorum ben ya da tahriş olduğunda

      Sil
  2. Ben de yeni kullanmaya başladım termal suyu. Biraz da ambalajı daha sevimli geldiğinden olsa gerek avene oldu tercihim. :) Tam olarak cildimde bir işe yarıyor mu anlayamasam da kullanmayı sevdim. ^.^ En azından kendimi bakım yapıyormuşum gibi hissediyorum. :)) [Rutin nemlendirmeyi atlayıp 2-3 fıs termal su sıktığımda bile :D ]

    YanıtlaSil
  3. Bende de var o özellik, nemlendirici yeris fıslatma :) şimdi de güneş koruyucu yerine fıslatma başladı ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Yalnız olmadığıma sevindim. ^.^

      Sil
    2. Herkes biz gibi üşengeç bence zaten :))

      Sil
  4. Çok güzel bir ürün :)Paylaşım için teşekkürler.Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Bana da beklerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil