Followers

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Tatile Giderken #Güneş Ürünleri


Öyle toplanırken hepsini bir çekeyim dedim, oralarda kumlanır, pislenir - ki genelde öyle olur - çekemem dedim.

Sebamed SPF 45 Yüz için Güneş Kremi

Ben yağlı cildim olmasına rağmen yine ilk olarak Vichy'yi kullanıyorum sonrasında denizde ya da havuzda bununla tazeliyorum. Hoşuma gidiyor kokusu ama yedirmek için biraz uğraşmak gerek. Neden mi kullanıyorum Vichy o kadar akışkan ki bana 10 güne biter diye düşünüp kullanıyorum aslında. Geçen sene Avene ile kullandım, yazısı burada TIKTIK, ondan sonra da bioderma ile.
Hepsinin karşılaştırmalı yazısı burada TIKTIK
Kısacası yüzerken bunu kullanmayı seviyorum, diğerleri gündelik hayatım için.

Sebamed SPF 50 Güneş Kremi

Vücudum için gayet güzel, alerji falan yapmadı, ailecek kullanıyoruz, koruması da yeterli pek hoş.

Vichy Capital Soleil Spf 50 Micro Fluid Güneş Koruyucu

Bu seneki güneş kremim, aldığımdan beri kullanıyorum, hafif parlatması dışında pek bir sorunum yok.

Bebak Havuçlu Güneş Sütü, La Ligne After Sun Lotion, La Ligne SPF 30 Sprey ve Tropic After Sun Jel'i tatil sonrası anlatacağım.

Ay umarım güzel güzel bronzlaşabilirim.

Tatlı turuncu bronz günler! =)


2 yorum:

  1. Umarim istedigin gibi bronzlasabilirsin , tatilin guzel gecer:)

    YanıtlaSil
  2. Bakalım, 3 gündür güzel geçti ama sonuç önemli :)

    YanıtlaSil