Followers

23 Temmuz 2013 Salı

Pudragiller *Pudra KArşılaştırmaları #Alix Avien, Flormar, ELF, Maybelline, Physicians Formula, Wet n Wild


Ben hayatım boyunca pudra insanı oldum hep. Neden bilmiyorum sanırım daha hafif geldiğini düşünüyorum ve yüzüme bir şey sürmektense pudra sürerim uçar gider gibi bir algım mı var pek emin değilim. Son zamanlarda kullandığım pudraları karşılaştırmalı olarak yazayım dedim. 

Maybelline Affinitone #24

Ultra-natural finish, non-drying formula yazmasına rağmen üstünde, öyle pek doğal bir bitişi yok. Evet fiyatına göre performansı iyi sayılabilir ama yüzünüzde herhangi bir pürüz ya da kuruluk varsa aşırı belli ediyor hele de içinde verilen ped ile beraber kullanırsanız. 
Doğal bir bitiş ve kuruluk yapmasının dışında içeriği çok da temiz değil, hiç de temiz değil. Öğk. Kaka.
İçeriğinde en iyisinden bildiğimiz solunduğunda kanser yaptığı söylenen TALC var ve MAGNESIUM STEARATE var, aleri yapan ve irrite yapabilen.

Şuralardan da kontrol edilebilir içerikler: TALC ve MAGNESIUM STEARATE

Bu içeriğine ve bitişini süngeri ile sevmeme rağmen ara ara kullanıyorum pudra fırçası ile ama. İçinde bir de minik simler var, hani sim değil de parlak böyle, allahım. Hele onları hiç sevmiyorum. Ama hakkını yemeyelim, tozutmuyor. Neyse 5 üzerinden 3.2

Alix Avien Terracotta #4

Bu ürünü fırça ile uyguladığımda sevmemiştim. Ama Nascita'nın rastgele 1,5 liraya aldığım, kolay yıkanabilen, pudrayı çok güzel uygulayan süngeri ile uyguladığımda pudralar arasında en kapatıcı pudra bu oluyor.
Kapatıcılığı gerçekten çok güzel.
Kuru ciltlerin kusurlarını çok belli etmeyecek tabii ki nemlendirici kullanılmalı.
Fırça ile uygulandığında doğal bir bitiş veren
Ama ama ama ama...
İçeriği dehşet olan bir pudra, lölölölööö!

Ben ilk baktığımda en başlarda TALC ı görmeyince vay seni alix seni dedim, sonra dikkatli baktım, aralara sıkıştırmışlar, vay fucking shit dedim içimden. İrrite eden Nylon 12, TALC ve çeşit çeşit paraben var tek tek saymayayım dedim ama. Kısacası çok da sağlıklı değil.
Üstüne üstlük pahalı da. Benim bronz ten rengim olan tek pudra olduğu için kullanıyorum bu aralar ama bu içerikten sonra tekrar alır mıyım bilmiyorum. Ayrıca tozutuyor da. Puan olaraksa 4.0

Physicians Formula Mineral Wear *Creamy Natural

Sırada bu pudra var. Hemen sayayım ben bu pudrayı ŞURADAKİ set alışverişinde toplamda 3 ürünü 17$ gibi bir fiyata aldım. Geçen eczeneye girip sorduğumda ise 50-60 arası bir şey söyledi ve 3 al 2 öde var dedi, burada pahalı bir ürün diyeyim en başta.
Onun dışında kapatıcılığı yok. Pudra kızarıklık ve bu tür görünümleri hafifletmek için tasarlanmış ama öyle bir hali yok, kapatıcılık çok az.
Ama içeriği çok temiz, Nylon ya da TALC yok.
Çok tozutuyor, kendi fırçası ile uygulanması imkansız neredeyse.
Ama benim en sevdiğim pudram, bitişi çok güzel, böyle doğal, aydınlanmış, kızarıklıklar kapanmamış ama hafiflemiş bir görünüm veriyor. O yüzden puanım 4,5

Physicians Formula Mineral Wear Airbrushing Loose Powder SPF 30

Bu pudra da setin içinde vardı. Fiyatı yine yukarı da bahsettiğim gibi. Makyajın kalıcığını artıran hele de kapatıcının. Bir de üstüne güneş koruması var, üstüne bir de fırça kullanmaya gerek yok, açıp kaparken orayı burayı pudra yapmaya gerek yok, direkt pıt pıt diye uygulanıyor. Bunu mutlaka almak istiyorum bitince. Umarım da bitmez.

Kendinden uygulanabilen, güneş koruması olan ki kışın gayet yeterli, tozutmayan, oraya buraya bulaşmayan, makyajı sabitleyen harika bir loose powder. Öperim der 4.8

ELF High Definition Powder

 Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica içeriğinde bulunan çok temiz olmayan ama çok övülen bir pudra.
Kalıcılığı harika.
Koku yok.
Uygulaması kendi süngeri ile çok rahat.
Ambalajı gayet sert ve kullanışlı.
Fiyatı zaten 5$.
Performansı ve sabitlemesi çok iyi.
Benim aldığım alacağım, tekrar alacağım bir pudram olacak. Öperim 4.7

Wet n Wild Natural Wear *Warm Beige

Tekrar tekrar almak istediğim bir pudra.
Doğal bitiş.
2.5$ fiyat.
%100 parabensiz
Kokusuz, parfümsüz
Dermatoloik olarak test edilmiş
Hipoalerik
Dönüştürülebilir kompakt kağıt yapı
Bulduğum, gördüğüm ilk fırsatta alacağım pudra  bu, bu da benim yazın aldığım bronz ten pudram, keşke açık renk de alsaymışım diyorum ama almadım işte. Umarım alınabilir bir yerde rastlarım da diyorum. Özelliklere bakılırsa şans verilmesi gereken bir pudra. İçindeki süngeri ile değil de düz pudra fırçası ile çok güzel uygulanıyor. 4.8

Flormar Kompakt Pudra #90

Rengi benim baharlık rengim, ama içeriğinde yine TALC gibi zararlı içeriklerle beraber çeşit çeşit paraben de içeriyor tabi kii.
Ben fırça ile değil de yine sünger ile uygulanmış kapatıcılığı artırılmış yapısını seviyorum. Kullandığım pudralar arasında olduğundan dolayı da 3.9 veriyorum bu pudraya.


Renkleri ise bu şekilde; favori pudra olarak sıralarsak.
1. Physicians Formula Mineral Wear
2. Wet n Wild Natural Wear
3.ELF Hig Definition - Physician Formula Mineral Wear Loose Powder
4. Aliv Avien
5. Flormar
6. Maybelline


Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Öpücükler.

6 yorum:

  1. çok faydalı bir yazı olmuş gerçekten o elf ve wet&wildı bulabilsem hiç kaçırmayacağım tabiki de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım online satış sitelerine ama pek bişi bulamadım wet n wild adına ELF yine alınabilir bir şekilde ama :)

      Sil
  2. fucking shit te niye bukadar güldüm ben de bilmiyorum=)) PF nın ürünlerini ben de çok merak ediyorum çok aydınlatıcı olmuş yazın güzel günlerde kullan hepsini=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım tek tek yazmaktansa hepsini bir yere toplayıp devasa uzun yazılar yazmayı seviyorum ben :) bir de nasıl konuşuyorsam öyle yazıyordum normal hayatta fucking shit diyorum :)))

      Sil
  3. Çok eğlenceli bir yazı olmuş çok eğlendim okurken :)

    YanıtlaSil
  4. Physicians formula başarılı bence maybelline ile yarışırlar. :)

    YanıtlaSil