Followers

5 Temmuz 2013 Cuma

Maybelline One By One Volum Express Rimel



Bu rimeli kaçtır kullanıyorum bilmiyorum. Bir büyük makyaj çantamda var bir de yanımda taşıyorum hep. 

Bu rimel bence uzun ama seyrek kirpikler için uygun. Bir de kirpiklerim uzun ve kıvrık görünsün ama çok hacim vermesin diyorsanız sizin için de uygun. Şunu da söylemek de fayda var, kardeşimin kirpikleri sık, gür ve uzun. Onun kirpiklerinde dökülme yapıyor. Ama ben de öyle bir sorun olmadı. Ayrıca hacim veren rimeller doğal durmadığı için sevmiyorum, bu rimel benim için ideal.

Fırçası plastik ve esnek. Her yere ulaşabilir kolay sürülür bir yapısı var. Tortu bırakmıyor. Bıraksa bile çok sz onlarda termal su sıkılmış kulak pamukçuğu ya da makyaj temizleme pamukçukları ile kolayca temizlenebiliyor.

Fiyatı 10 ile 20 arası değişiyor. Gratis, Watsons gibi markalarda indirimle bile çok ucuz olmazken,, Cosmatica, Vatan Kozmetik, T-Shop ya da semtlerde bulunan küçük kozmetik dükkanlarında daha ucuza bulunabiliyor.

Performansı gayet iyi. Gözlerimde 18 saat tuttuğum oldu yine de akma yapmadı ya da siyah pıtırcıklar dökmedi göz altlarıma. Bir fırt ile kolayca uygulanıyor ayrıca

Tavsiye eder miyim? Uzun ya da kısa, seyrek kirpikleri olan çok fazla hacim istemeyen tek tek uzun kirpiklere sahip olmak isteyenlere öneriyorum.

Not: Tarafımca Latife Tekin'in bütün kitapları tavsiye edilir. Kitaplarla ilgili bir sürü tez ya da okuma buladabilirsiniz. Sevgili Arsız Ölüm'den sonra okunması gereken bir kitap Berci Kristin Çöp Masalları. Yazar da eğer daha önce okumadıysanız mutlaka tanımanız gereken bir yazar. 

İyi okumalar, kolay sürüp sürüştürmeler :)

2 yorum:

  1. Bundan bir tane bitirdim ve gayet memnun kaldım. İlk zamanlar kullanmayı becerememişim,iyi değil diyordum :D Sonra 2 kat sürmeye başladım,çok sevdim :)) Şimdi Rocket e geçtim ama o da biraz zor çıkıyormuş ya .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyordum rocket ı zor çıkıyorsa hiç almam bununla devam ederim :)

      Sil