Followers

30 Temmuz 2013 Salı

Loreal Pure Zone Chrono-Clear Yüz Temizleme Jeli

Bu ürünü cleanpad'i elde etmek için alıyorum aslında.
Banyo da olduğu için boş çıkmış ama bütün yıkama jelleri ile beraber kullanabileceğiniz, yıkama jelinizin etkisi artıran bir ped bu.
Onun dışında bu ürün ise gayet etkili 30sn boyunca kendi pedi ile her akşam ya da sabah kullandığınızda siyah noktalarınıza etki eden bir ürün.
Tek başına bir şey başarmasını bekleyemeyiz, ben bu ürünle beraber başka jellerde kullandığım için tek başına kullandığımda etkisi ne olurdu bilmiyorum ama indirimlerde 10 liraya alınabilecek yağlı ve ya karma/karmaya dönük ciltler için en kullanışlı  yıkama jeli.
İçeriğinde size ferahlık veren salisilik asit, nane ve menthol var.
Onun dışında paraben olduğunu görmedim ben. Ürünün sivilcelere etkisi ne bilmiyorum ama ben cildimde sivilce olduğunda ped ile beraber yıkamıyorum. Size de böyle yapmanızı tavsiye ederim, ellerimde nazikçe yıkıyorum ki sivilceyi daha da dağıtmayayım diye.
Derinlemesine temizlik demeleri biraz abartı olmuş ama yine de dediğim gibi kullanılabilir bir ürün hele ki o minnacık pedi için bile alınır.

Tip olarak;
Sivilceniz varsa pedi ile kullanmayın.
Yenisini aldığınız eski pedinizi atmadan vücudunuza da kullanabilirsiniz ben öyle yapıyorum. Kendime kahveli peeling hazırladığımda bununla uyguluyorum daha etkili olduğunu düşünüyorum.
Çok fazla bir şey beklemeyin tek başına bu üründen. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder