Followers

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Krauterhod Anti-Cellulite Jel

Ürünü Gratis'te görüp almıştım indirimle 24 Lira gibi bir fiyata. Şurada anlattığım alışverişimde.

Ürünü 13 Mayıs tarihinde almışım. İlk iki hafta düzenli kullandım, sonra 2 günde bire kadar indirdim.

Ürünün etkileri kolay fark ediliyor. Çünkü sürdükten sonra cayır cayır yanıyor bacaklarınız, poponuz. Bir taraftan iyi ben işe yarıyorum derken, diğer taraftan benim gibi sabah duş alıp, hemen giyinmeden önce sürerseniz İETT otobüsünde yanan bacaklarla rahatsız olabilirsiniz =)

Kremimiz anti-cellulite jel. Öncelikle ben daha önce bu tür kremler kullanmadım ne inceltici ne sıkılaştırıcı. Bu süreçte spor da yapmadım 49,5 kiloydum başladığımda, şu an ise 50 kilo 200 gramım. Ben her ne kadar 1 kilodan az almış olsam da o hafif selülitli görünümü azalttı. Çok aşırı bir şey vardı diyemem ancak bacağımı yerine doğru attığım orada selülit olduğu anlaşılıyordu.
Kremi eğer düzenli kullanırsanız işe yarayabilir ama tabii bu ne kadar selülitli bir görünüm ile de alakalı olabilir. Benim çok aşırı yoktu dediğim gibi ama o olan görüntüyü de aldı.
Ama bu süreçte canım sıkıldığında belki haftada bir belki iki haftada kahve ile peeling yaptım.
Onu da bir limon ve bildiğimiz türk kahvesini karıştırarak, banyoda bacaklarıma, göbeğime 10 dakika boyunca peeling yaptım belki onun da etkisi olmuş olabilir.


İçeriği bu şekilde, gayet temiz kullanılabilir bir jel. Hatta gayet gayet temiz.
Masaj ve masa yapan şu bir takım aletlerle bir de güzel bir diyet ve yürüyüş programı ile selülitlerinizden kurtulabilirsiniz.
Ama dediğim gibi peeling yapmayı da ihmal etmeyin.


Selülitsiz günler. =)

4 yorum:

  1. Bende de bioder' in selülit kremi var, sürmeye üşenmesem etkilerini anlıcam ama elim gitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderi bilmiyorum ama bu krem cayır cayır yakıyor işe yaradığını hem hissediyo hem görüyorsun :)

      Sil
  2. selülit karşıtı kremlerin/jellerin çok işe yaradığını düşünmüyorum ama bu ürün uzun zamandır dikkatimi çekiyordu, uygun fiyata bulursam alırım bu yazıdan sonra ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 35-38 arası oluyır ama ben indirimde 24 liraya aldım bence sen de indiirmi bekle çok acelesi yoksa etkilerini anca 2 haftada gözlüyorsun çünkü :)

      Sil