Followers

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Garnier Roll-On Kapatıcı & Pure Active Roll-on Kapatıcı

Daha önce şurada göz altı roll-onu yazmıştım. Yanına gelen sürekli kullandığım Pure Active Kapatıcıyı da yazayım dedim.

Kapatıcığı 2 seneden fazladır kullanıyorum göz altı olan için. Eskiden olan kahverengiliklerimi hafif almasının dışında çok ağırlık yapmayan bir kapatıcı idi. Pure Active ise sivilcelerin üzerine uyguladığımız onları söndürdüğünü, kızarıklığını aldığı söyleyen bir kapatıcı. Ürünün açıklamasına bakarsak yakından;

Eğer cildinizde sivilcelenme,pürüzler ve kızarıklık gibi problemler yaşıyorsanız, bu problemlerden anında çözüm bulmak istiyorsanız uygundur.
Farkı Nedir?
2'si 1 arada sivilce karşıtı roll-on'un renkli minerallerce zenginleştirilmiş formülü sivilcelerinizi tek bir hareketle kapatır ve kurutmaya yardımcı olur.
- Yüksek konsantrasyonlu renkli mineral pigmentler sayesinde gözenekleri tıkamadan uzun süreli ve görünmez bir kamuflaj sağlar.
- Yenileyici ve onarıcı HerbaRepair ile kombine edilmiş kurutucu aktiflerce zengin formülü sivilceleri kurutmaya yardımcı olur.
pratik ve ferahlık hissi veren metal bilyesi ürünü eşit uygulayarak homojen bir kamuflaj sağlar, cildin nefes almasını engellemez.
Nasıl Kullanılır?
2'si 1 arada sivilce karşıtı roll-on doğrudan sivilcelerin, kızarıklıkların ve lekelerin üzerine, istenilen sıklıkta uygulanabilir.
Sivilceleri kurutuyor mu?

Kistik sivilcelere çok etkisi olacağını sanmıyorum ama hafif ihtihaplı sivilcelere gün içi müdahele için uygulanabilir. Tabii ki gece de sivilce söndürücü bir jel/krem kullanılırsa daha etkili olur.

Kapatıyor mu?

Evet kapatıyor, çok da iyi kapatıyor, pek de güzel kapatıyor. Ben sürüyorum hafif kurumaya bırakıyorum sonrasında fırça ile pıt pıt yapıyorum daha etkili oluyor.

Kızarıklıklara ve ya lekelere etkisi var mı?

Hayır yok, ne rahatlatma ne de azaltma

Tip olaraksa;
Sürün, bekleyin, sonra fırça ya da parmaklarınızla dağıtın daha etkili oluyor.
Açık tonu var ise göz altındaki yanaklarınıza, gözeneklerinizi kapatmak ve aydınlatmak için kullanılabilir. Ben bazen öyle yapıyor, gözenekli görünümü de azaltıyor. Ama cildiniz kuru ise önermiyorum.

Fiyatı ise ben 9 liraya almıştım Gratis'ten. Ama yine 20 Lira'dan fazla olmamak kaydıyla bulunabilir diye düşünüyorum.

Lekesiz, sivilcesiz günler!

2 yorum:

  1. Ben bir türlü bulamıyorum.Sanki böyle bir ürün yokmuş gibi davranıyor herkes. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bulamıyorum sanırım bb krem olanı tüp şeklinde olanı yani çıkınca bu ürünü kaldırmış olabilirler, ancak pek bir fikrim yok, ben de bitirdim sonuncusunu ve elimde yok artık.

      Sil