Followers

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Eyeliner Karşılaştırması #Wet n Wild, Flormar, MAC, Golden Rose, ELF


Bunlar uzun süredir kullandığım eyelinerlarım. Yakınlarda theBalm'ın eyelinerını da aldım ama yeterince kullanmadım diye listeye almadım, onu ayrı yazarım. Öncelikle baştan başlayayım.

Wet n Wild Jel Eyeliner

Şurada ayrıntılı yazmıştım ama özet olarak tekrar yazayım. Elimdeki yedinci renk. Şimdi diğer yazında çok siyah Mac Liquid Eyeline'dan daha siyah demişsin ama burada soluk çıkmış diyeceksiniz. Haklısınız. Orada bahsettiğim yumuşacık siyah yapı kurumaya başladı ve bu şekilde renk veriyor. İlk aldığım 3-4 ay içinde kullanımı kolay ve renk vermesi iyiydi ama devamında kuruyarak bu hali aldı. Fırçasının iyi olmadığını var sayarsak, kendisine 5 üzerinden 3.7 veriyorum.

Flormar Siyah Kaş Kalemi

Şurada bahsetmiştim. Flormarın kendi eyeliner kalemi kolaycacık kururken bu kalemler kurumadı ve fark edebildiğiniz üzere rengi oldukça siyah, grimsi bir siyah değil. Resimdeki ilk renk bu arada. Ancak sorunumuz bu ürünün sabitlendikten sonra neyle yıkarsak yıkayalım çıkmayışı. Su ile sildim, Diadermine çift fazlı makyaj temizeme suyu ile sildim yine de son resimde görüldüğü gibi izi kaldı. Ben çekmeyi öğrenirken fiyatı da çok uygun geldiği için almıştım. Ama kullanmıyorum artık o yüzden 3.5

Flormar Kahverengi Kaş Kalemi

Bununla ilgili şikayetlerim de yukarıdaki siyah olanla aynı. 2. renk. Üstüne üstlük bunun bir de rengi soluk. Ama genelde kaşlarım için dolduruyorum o zaman sorun olmuyor hatta hafif silip daha doğal bir görüntü elde ediyorsunuz. O yüzden buna 4.2 veriyorum.

Golden Rose Kahverengi Metalik Eyeliner

Şurada göstermiştim nasıl durduğunu ve yüzümü de =) Bu eyelinerı seviyorum bilmiyorum belki sevgilimin hediyesi olduğu içindir ama, siyah eyelinerdaki o sert, kendinden eminlik biraz daha naif bir görüntüye bırakıyor kendini kahverengi ile, sanırım ben de bunu seviyorum. Eyelinerı eğer fırça ile sürebiliyorsunuz, ucu ince kolay kontrol edilebilir bir fırçası var ancak kalıcılığını 6-7 saatten sonra ya da hafif bir ıslanması yağmurda kaldığınızda kaybediyor. Ama renginin metalikliği ve güzel duruşu için 4.5

ELF Liquid Eyeliner

Bu ürün tam siya olmasa da yine idare edebilir bir isyah. Resimdeki 4. renk. Uygulaması fırçası ile kolay. Ancak sorunumuz şu rengini az verdiği için bir daha üstünden geçmek istiyorsunuz bu seferde koyduğunuz ürün alttaki ürünü siliyor. Nasıl bir şey anlamadım ama bir yeri düzeltirken bir yeri alıyorsunuz. O yüzden çok severek kullanmadım. 3.7

Flormar Artliner

Bana bu ürün hatırlamıyorum ama sanırım T-Shop'da deli gibi bir siyah bu aşırı siyah anlatamam size diye sattı. Şimdi resimdeki 6 numara Mac bu ise 5 numara. Nasıl deli bir siyahsa artık daha çok gri gibi duruyor. Neyse kolay uygulanıyor yine klasik liquid eyeliner. Ancak 3-4 saatten sonra hani gözümüzü açıyoruz kirpik diplerimiz bir yere değiyor ya oraya aynen geçiyor. Böyle gözünüzün üstüne kasten bir yayvan yuvarlak yapmışsınız gibi oluyor. Ama artısı şu en ince fırça bu eyelinerın fırçası o yüzden uzun kuyruklar yapmasan kirpik diplerini vurgulamak için kullanıyordum bu eyelinerı. O yüzden 4.1
Şuradan da ne kadar ince çekildiğine bakabilirsiniz.

MAC Liquid Eyeliner

Uçu keçeli kalem gibi olduğu için daha kolay uygulanıyor. Renk olarak 6. renk. Kalıcığı tarafımca 34 saat test edilmiştir. Sabah sürdüm okula gittim, arkadaşlarla akşam bara gittik, sonra dans, mans derken, o kafayla makyajda temizlenmez diye arkadaşın evinde uyudum, ertesi sabah kalktım aaa süper duruyor bişicik olmamış diye o günü de geçirdim akşam çıkardım. 
True Story babe ;)
tabi bu hikayeden sonra benim göz bebişim oldu.
Yapısını, rengini, çıkarmasının kolay olmasını seviyorum.
Hatta akşama doğru elimde ovalıyorum, böyle kalıp halinde yuvarlanarak elime geliyor. Benim favori eyelinerım. Ancak fiyatı 50-60 civarlarında ama mesela ben bu beğenmediğim eyelinerı almayıp bundan alabilirdim bi daha. Ama işte. Öperim, 4.7




Renkleri flaşlı ve flaşsız karşılaştırabilirsiniz.


Bu da çıkarmaya çalışmalarım. Hangi ürünün zor çıktığı görmüşsünüzdür. MAC ovalayarak çıktı ama Wet n Wild ve Flormar Kaş Kalemleri bana mısın demedi.

Gözleriniz kedi gibi olsun, kedili günler. =)



3 yorum:

  1. hepsini karışlatırmalı anlatımın gayet bilgilendirici olmuş. Ben de Flormarın artlinerını almıştm ama surdugumde kirpik diplerimde yanma yaptı nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğine bakmadım ama ben de hafif yanma yapıyor çıkartırken :/

      Sil
  2. Barbara bort'u da deneyip yorumlayabilir misin acaba? Daha doğrusu ben onu kullanıyorum 2 yıldır, Mac'in eyelinerına yakın buldum, acaba yanyana hangisi daha siyah merak ettim:), Bulabilirsen denersen yorumunu merak ediyorum. Fiyatı 20 tl olması lazım. Fakat kolay bulunmuyor.

    YanıtlaSil