Followers

25 Temmuz 2013 Perşembe

Bioderma Sebium Mat




Bioderma sitesinde şöyle demiş: Yansımanın PMMA partikülleriyle nötralize edilmesine yardımcı olur.
 Fazla sebumun emilmesine matlaştırıcı silika pudrası ile destek olur.
 İçerdiği Fluidactiv® kompleksi ile sebum kalitesini artırmaya ve gözeneklerin tıkanmasını önlemeye yardımcıdır.
 Komedojenik değildir.
Özellikleri:Parfümlü formüle sahiptir. Komedojenik değildir. 

İçerikler:WATER (AQUA), GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, XYLITOL, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, ISOSTEARYL ALCOHOL, BUTYLENE GLYCOL COCOATE, DI-C12-13 ALKYL MALATE, MANNITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGO-SACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, ZINC GLUCONATE, PYRIDOXINE HCL, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, CYCLOHEXASILOXANE, POLYACRYLAMIDE, SILICA, C13-14 ISOPARAFFIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, LAURETH-7, PROPYLENE GLYCOL, ETHYLCELLULOSE, GLYCERYL POLYACRYLATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DODECYL GALLATE, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN, FRAGRANCE (PARFUM). 


Kremi ben pudra kullanmadan önce kulalnıyorum. Yüzümü yıkadıktan sonra olan o hafif gerginliği alıp nemlendirmesinin yanında gerçekten matlaştırıyor. Yani Mat mat. Gerçek mat. =)

Ürünün kendisi de mat dışına dokunduğunuzda mat bir yüzeyde geziyor gibi hissediyorsunuz elinizi. Ben bu ürünü sürdüğümde cildimin mat kalması 5 saat daha sürüyor. Yani sabah 9'da evden çıkacağım genelde, bu krem, concealer, puda, eyeliner, rimel sürüp çıkıyorum. Akşam 4-5e kadar mat kalabiliyor onun dışında 12e doğru hafif parlamaya başlıyor. Bittiğinde benim tekrar alacağım bir ürün.

Genelde iki öde 3 al kampanyaları ile ben sebium serum, mat ve porerefiner alıyorum. Hepsinden de memnunum hepsi de 100 lira civarında bir şeye geliyor. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder