Followers

16 Mayıs 2013 Perşembe

Doa Kozmetik'ten şikayetime cevap

Kendilerine şikayetimden bahsetmiştim mail ile. Onlar da cevap vermişler:

"japon kirazı parfümü en ufak nemde kutuları okside edebiliyor. bütün ürünlere dair ambalaj güncellemesi yapılıyor. katı parfümleri zaten vegan marka olmak için üretmiyoruz."

Ambalaj güncellemesi yapılıyormuş. Umarım değiştiğini de haber verirler ve bu uyarıyı ürünlerin altına da koyarlar ki insanlar bilinçli olarak alırlar. Ayrıca vegan marka muhaabetini anlamadım.

7 yorum:

  1. Saygısız bir firma. Benim yazdığım maile de saçmasapan bir cevap yazmışlardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de tam anlamadım bir çok marka ile şikayet ya da memnuniyet açısından mailleştik şimdiye kadar ama ben de hiç böyle bir mail almamıştım :/

      Sil
  2. ben samimi buluyorum açıkçası, o rahat amerikan karakterleri olur ya dizilerde o rahatlık var sadece:D arkadaşlarına mail atar gibi cevap veriyorlar bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bu rahatlık vizyonumuz misyonumuz yazısını okurken de çok güzel hissetmiştim ama daha açıklayıcı olabilirler en azından :)

      Sil
  3. doa vegan marka olma çabasına girişti. katı parfümlerde de balmumu bulundugu için katı parfüm üretimini durdurdular. onun yerine uygun kullanılabilecek maddeyi bulana kadar katı parfüm üretmiyceklermiş. mailde de bunu demek istemişler üretmiyoruz diyerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke "artık üretmiyoruz vegan bir marka olmak için" deselermiş ben bunu bilmiyordum mesela, çok açıklayıcı oldu teşekkürler :)

      Sil
  4. Balmumu içeriği şikayet edilmiş. Kendi kendilerine fark edip de yaptıkları bir şey değil, aksine katı parfüm çok talep ediliyordu ama müşteriler Doa'yı zorla vegan yaptı diyebiliriz :)
    Ambalaj yenilerken yolladıkları yarım şişe şampuana uygun olarak şampuan şişelerini de küçültürler herhalde..

    YanıtlaSil