Followers

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Bioderma Pore Refiner




Bu kremi yaklaşık 6 aydır kullanıyorum, 6 ayı geçmiş bile olabilir hatta. Benim verebileceğim puan 4.7 olabilir 5 üzerinden. Daha ayrıntılı anlatmak gerekirse;

Belirgin gözeneklerden şikayetçi karma ve yağlı ciltler için, gözeneklerin belirginliğini azaltmaya yardımcı bakım kremi.

• Cilt dengesini düzenlemeye ve cildi temizlemeye yardımcı olan Sébium Pore Refiner gözeneklerin kapanmasına ve daha az görünür hale gelmesine katkı sağlar.
• Fluidactiv® kompleksi sayesinde sebum fazlalığının giderilmesine ve gözeneklerin kapanmasına destek olur.
• Antioksidan ajanları sayesinde cildin parlaklığını yeniden kazanmasına yardımcı olur.
• Hafif ve likit yapısı kolaylıkla cilt emilimi sağlar ve kullanım keyfi verir.

Kullanım Talimatları
• Sébium Pore Refiner günde 1-2 kez kullanılabilir. Normal cilt bakım kreminden sonra karma ciltlerde T bölgesine, yağlı ciltlerde tüm yüze uygulanabilir.     
• Sébium Pore Refiner mükemmel bir makyaj tabanıdır.   

Özellikleri:
Parfümlü formüle sahiptir. Komedojenik değildir. Hipoalerjeniktir. 

Böyle anlatılmış eczanemizde.com'da. Onun dışında makeupalley'de 4.5 almış. 

Kremin yapısı hafif görüldüğü gibi resimde de, ne jel gibi ne de çok krem gibi. 
Kokusu  pek yok ama parfümlü bir yapıya sahip.

En önemli soru ise gözeneklere etkisi nasıl?

Cildinizi eğer temizleyip, gece de sebum düzenleyici serum ve kremler kullandıysanız, kremin etkisi çok güzel.
Sürüldüğü anda, ipeksi böyle çok hoş mat bir görünüm veriyor.
Gözenekleri tam anlamıyla kapatmıyor ama gözeneklerin görünümünü saklayacak/gizleyecek pudra ya da fondoten kullanırsanız sonuç pek hoş olur.
Tam anlamıyla tedavi ettiğini söyleyemem, sadece o anı ya da günü kurtarıcı bir ürün.
Gözeneklerden tamamen kurtulmak hayal gibi bir şey çünkü, sebumla, havadaki bir sürü kir, pislik, kullandığımız kozmetik ürünlerle zaten dolduruyoruz. Bu ürün en azından biz doldurmadan görünümü hafifletip koruyormuş gibi geliyor bana.

Ben tekrar alır mıyım?

evet, şu an kremim bitti, kestim bile hatta son damlasına kadar kullanayım diye. zaten ürün çok az, 30ml kadarcık. Yani ben düzenli kullanmadığım için bana 6-7 ay yetti, ama her gün kullanılırsa, ki az miktar yeterli oluyor, 3-4 ayda bitebilecek bir krem.

Fiyatı yine diğer Bioderma ürünleri gibi 40-50 civarı, ama 3 al 2 öde, herhangi bir ürün al H2O ya da Jel al gibi kampanyalarla gayet uygun oluyor.

Ama benim bir sorunum oldu baharın gelmesiyle, şimdi bu kremi sürüyorum üstüne Vichy karma ciltler için olan güneş kremini sürüyorum, yüzümde beyaz beyaz soyuluyor kremler.
Bu sefer güneş kremini sürdüm, sonra biodermayı sürdüm, bu sefer gözeneklere bir etkisi olmadı.

Güneş kremi ile nasıl kullanılması gerektiğini bilmediğim için aslında şüphelerim var, bu aralar mutlaka kullanmalıyım güneş kremi, yoksa benek benek oluyorum. Önerisi olan varsa mutlaka sevap point kazanır.

Gözeneksiz günlere, amin inşallah yarabbim. =)

9 yorum:

  1. ben önce güneş kremi üzerine uyguluyorum ama güneş kreminin emilmesini bekliyorum biraz sonra sürünce güzel oluyor:)) tabi üzerinede bb krem sürüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar bekliyorsun peki =)

      Sil
    2. :d süresi değişio genelde kahvaltımı hazırlıorum 3-5 dkdır sanırım

      Sil
    3. 3-5 dk olabilir :D hatta bugun sürerken acaba soyulma oluomu die baktım olmuyor çok rahat sürüyorum

      Sil
    4. Ben de 5-6 dk bekledim yine soyuldu ben de mi sorun var acaba :(

      Sil
  2. Biodermanin bir cok urununu severek kullaniyorum ama evet bazen putur soyulma oluyor . Bende sebium akn nin uzerine avene gunes kremi surdugmde ayni sorunu yasamstm .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zor oluyor keşke bioderma pore refiner 50 spf olsa :D

      Sil
  3. O soyulma güneş kremiyle ilgili ben la roche güneş kreminde acayip soyulma yasarken solante telerubor ile hic yasamadim. Bu ürün zaten düzenli kullan sorunun duzelsin bir urun degil aynen kapatici gibi bb krem gibi anlik duzenleme amaçlı yani destek bir urun benim en favori ürünüm kaç kutu kullandim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle bir beklentiye girmemiştim tedavi gibi, o yüzden ben de seviyorum :) ama güneş kremi ile beraber kullanamıyorum :(

      Sil