Followers

17 Şubat 2013 Pazar

Vichy Normadem Solution Micellaire




Yağlı ve Akneli Ciltler için Yüz ve Göz Temizleyici.

Cilt tipi:
Akneye eğilimli hassas ciltler için uygundur.

Aksiyon:
Akneye eğilimli hassas ciltler için durulama gerektirmeyen temizleyici:
1.Kirleri, sebumu ve makyaj kalıntılarını temizler.
2.Cildi yatıştırır.

Sonuçlar:
1.Kirleri, sebumu ve makyaj kalıntılarını temizler.
2.Cildi yatıştırır.

Ürün Sunumu:
200 ml şişe
Pamuk yardımıyla sabah ve/veya akşam yüze ve gözlere pamuk ile uygulayınız. Durulama gerektirmez.
Hipo-Alerjeniktir.
Alkol içermez.
Renklendirici içermez.
Paraben içermez.


Ürün dermobakımda 30 lira civarında, dermoeczanemde 23 lira, bana bir ürünün yanında hediye olarak verilmişti.
Genelde makyajımı temizlemek için kullanıyorum ama bundan sonra H2O ile temizlediğimde de pamuğa yine allık çıkıyor azda olsa, zaten makyajını sırf böyle ürünlerle temizleyip yatan birisi değilim, ancak bu ürünün cildi yatıştırdığını ya da sebumu temizlediğini falan zannetmiyorum. Hiç bir etkisini görmüyorum neredeyse. Neden akneye eğilimli ciltlere özel o konuda da bir fikrim yok. Gözlere de kullanılabiliyor, ama ne tahriş yaptı ne bir şey. O konuda memnunum ama iyi temizlediğini düşünmüyorum.

Makeuppalley'de de 1,5 almış.

Gereksiz diyorum sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder