Followers

16 Şubat 2013 Cumartesi

Konuk Yazar; Mavi Beyaz - Avon Colortrend Gümüş Göz Kalemi


Merhaba canlarım :)

Bugün size son Avon siparişime dahil etmiş olduğum bu güzel göz kaleminden bahsetmek istiyorum. Ama öncelikle beni blogunda misafir etme inceliğinde bulunan Esra'cığıma teşekkür ediyorum. Ben de en kısa zamanda kendisini blogumda misafir etmeyi diliyorum.

Gelelim göz kalemimize; İlk kez gümüş rengi bir göz kalemi aldım ve açıkçası ne yapacağım hakkında pek bir fikrim yoktu alırken. "Lütfen fotoğraftakinden koyu çıksın" diye dua ederek aldım ama tıpa tıp fotoğraftaki gibi yani "gümüş rengi" çıktı. Şimdi benim o şahane(!) cep telefonu kamerasıyla çekilmiş göz kalemi fotoğrafımı görelim efeniiimm :)

Alttaki pek belirgin olmayan çizgi tek sürüşte verdiği renk. Üstteki belirgin kısım birkaç kez üzerinden geçip kalınlaştırdığım çizgi.


Ürünün artı ve eksileri;

+ Gümüş rengi isteyenler için tam bir gümüş rengi, ilk anda garipsedim ama seviyorum artık :)
+ Fiyatı çok uygun (özellikle kampanyalı döneme denk gelirseniz)
+ Sürümü yumuşak yani gözünüzü incitecek sertlikte bir kalem değil
+ Rengini tam veriyor
+ Kalpli dış desenini çok beğendim

- Göz içine süremiyorum çok ama çok bulanık görmeme sebep oluyor bu
- Biraz akmaya meyilli bir kalem, yazın kullanımı zor olabilir

Avon'un şu anki kataloğundaki fiyatı 2,90 TL.

Bence alıp denemeye değer.

Sizler Avon'un kalemleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler...

Hülya (MaviMelek)

1 yorum:

  1. avonun bu tür kalemleri bende de hep bulanık görme sorunu yapıyor.O yuzden asansörlü kalemleri hariç diğerlerini kullanmıyorum :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil