Followers

28 Şubat 2013 Perşembe

Kitaplar 28 Şubat 2013

Kitaplarımı başucumda böyle tutuyorum, bu senenin kitapları bunlar, bunlar bitmeden kitap almamaya karr verdim, öyle ki e iletişime, ne metise, ne mephistoya ne de her hangi bir sahafa giriyorum. Okudukça kitapları üste koyuyorum. Aradaki o simsiyaj gözüken, iletişimin katalogu komidine değdiğinde mutlu mesut olacağım, ama öyle bir ihtimal yok, sürekli bir şey ekleniyorünkü. :( neyse listeyi yapayım, okunmuş olanlar:

İhsan Oktay Anar - Kitabül Hiyel
Mehmet Rıfat - Dilbilim ve Göstergenilimin Çağdaş Kuramları
William Blake - Songs of Innocence and Experience
Latife Tekin - Berci Kristin Çöp Masalları
Hatiçe Meryem - Aklımdaki Yılan

Okunacaklar ise;

William Golding - Sineklerin Tanrısı
Dostoyevski - Yeraltından Notlar
Alper Canıgüz - Oğullar ve Rencide Ruhlar
Cynthia Cockburn - Mesafeyi Aşmak, barış mücadelesinde kadınlar
J. D. Salinger - Çavdar Tarlasında Çocuklar
Latife Tekin - Buzdan Kılıçlar
Enis Batur - söz'lük
Demirtaş Ceyhun - Ah Şu Biz Kara Bıyıklı Türkler
Jean Paul Sartre - Bulantı
Ursula K. Le Guin - Yaban Kızlar
Murat Belge - Marksist Estetik
Münir Gölge - Sarı Zarf
Simon de Beauvoir - The Second Sex
Thomas Mann - Venedik'te Ölüm
Anima Mundi - Susanna Tamaro
Robert Graham - Anarchism Volume Two

Bu listeye alınıp eklenecek yazarlar: Gündüz Vasaf, Ahmet Büke

Şu an okunan: Dünya Öykü Edebiyatından Seçme Öyküler - çekirdel sanat yayınları :)





3 yorum:

  1. okunacaklar listen benim goodreads'teki listemle benzer :)
    çavdar tarlasında çocuklar'ı hiç beğenmemiştim ama sineklerin tanrısı müthişti, bir solukta okudum.

    ah keşke daha çok kitap bitirebilsem.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke, ben sineklerin tanrısını ingilizce okumuştum, filmini de izlemiştim, ben de çok sevdim :)

      Ayrıca bakalım bitirebilecek miyim :)

      Sil
  2. Arkadaşım Hediyeleşme etkinliğinde eşleşmişiz . ariszeynepcan@gmail.com dan ulaşırsan sevinirim ...

    YanıtlaSil