Followers

24 Ocak 2013 Perşembe

Son Zamanlardaki Cilt Bakım Rutinim

Cilt bakımım roaccutane tedavisinden sonra baya değiştirdim. Cilt temizliğinde Avene Cleanance Jel kullanıyordum onun yerine artık DDF salisilik asitli jelini kullanıyorum. Biraz kurutsa da çok memnunum, gözlerimi yakması dışında hiç bir şikayetim yok. Avene Cleanance Jel dışında en iyi yıkama jeli benim için yağlı ve akneli ciltler için. Çok uzun süre kullanılırsa cildi yorabili diye düşünüyorum ama yine de yağlı ciltlerin tolere edebileceği bir jel bence

Gece kremi olarak DDF Glycolic %10 exfloliating oil control jel, bu kremden de çok memnunum yine arada bir tane de olsa kistik sivilcem oluyor ve onu bile iki günde söndürebiliyor ama kışında olsa mutlaka güneş kremi kullanmak gerek diuiye düşünüyorum, o yüzden kış için 30 faktörlü bir krem olan Avene Cleanance Solaire SPF 30 kullanıyorum biraz yağlı bir his bıraksa da kış için uygun ama yaza mutlkaa değiştireceğim, öneriniz olursa yağlı ciltler için bir güneş kremi mutlaka öğrenmek isterim. Ayrıca yapısı sarı ve jel formunda daha çok kremden ziyade, aşırı yağlı ciltler için demişler ki bencr doğru yağlı ya da karmaya dönük ciltler için tahriş yapabilir.

Sebamed Face and Body Liquid'i makyajımı temizledikten sonra kullanyorum, hafif ve göz makyajını çıkarmak için çok güzel bir jel. Ben su ile yıkamayınca çok rahat edemiyorum makyajı çıkarma konusunda. Ama normal ya da kuruya dönük ciltler için kuruma yapabilir aynı zamanda omuzda çıkan küçük sivilceler içinde duş jeli olarak kullanılabilir ben 4-5 sene önce kullanmıştım bu nedenle ve bence işe yaramıştı. Blogda da ayrıntılı yazııs var ayrıca :)

Bioderma Sebium, bunun yazısını da yazdım. DDF ile dönüşümlü kullanıyorum ve cilde gerçelten iyi geliyor yavaş yavaş soyuyor hissediyorsunuz ve daha aydınlık, temiz bir görüntü veriyor. DDF e göre çok daha hafif bir krem, gerçi jel formunda bir krem. Bloga bakabilirsiniz ayrıntılı yazısına bakmak için :)

Loreal Pure Zone, bunu sırf cleaning pad i var diye almıştım ki iyi ki almışım bunun pad i ile kullnıyorum zaten DDFi ve bu jeli. Sivilcelere bir etkisi oluğunu söyleyemem ama benim için bu tür ürünler içinde en iyi yıkama jeli oldu cleaning pad i ile :)

Bunların dışında makyaj yaparken kullandığım Bioderma Pore Refiner var ve Avene Cleanance nemlendirici krem var :) ayrıca elimin hiç gitmediği Bioderma Matlaştırıcı krem var, arada da sıktığım Avene termak suyu var. Şimdilik bu kadar, yaza kadar değişeceğini düşünmüyorum.

7 yorum:

  1. Sebamed sebium:) Bioderma sebium sanırım bende
    almayı düşünüyorum.Çok övülen bir serum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan değiştirdim hemen zaten :)) evet ben de beğenmiştim :)

      Sil
  2. Ayy ne zamandir bu yaziyi bekliyordm:-) ddf nemlenidirici merak ettim benimde sehir degistirdigimde nedense kistik sivilcelerim cikiyor artik hava degisikligi ,i su degisikligi mi anlayamadim. Avene nemlendiricinin yazisini var mi ben goremedim ama o nasil ? :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://svieridoroga.blogspot.com/2012/04/avene-cleanance-emulsion-matlastrc-krem.html?m=1

      Burada yazmıştım çok memjun değilim ama DDF i ikinci ayım olacak biraz daha kullanıp yazmak istiyorum ama çooook memnuum :))

      Sil
    2. Ayrıca kistik sivilceler için mutlakaa bir doktora görünmeni tvsiye ederim :))

      Sil
    3. Tesekkur ederim . Doktora zaten surekli gidiyorum benim cildim sivilceli degil hic oyle bir sorun yasamadim hep tek tuk cikti sivilcelerim ama asiri hassas oldigu icin neredeyse herseye tepki gosterip sivilcelerim cikiyor. Gunduzleri hassas ciltler icin olan kremler kullaniyorum geceleri de sivilce karsiti urunler anca o zaman dengeliyor. O yuzden gece kremlerim benim cok onemli ddf ile ilgili yorumlarini tekrardan bekliyorum :-)

      Sil
    4. Umarım sivilcelerinşz geçer ben de en kısa zamanda yazarım yorumumu :))

      Sil