Followers

30 Ekim 2012 Salı

Bioderma Sebium Serum


Bioderma Sebium Serum 40 ml

Karma ve yağlı ciltler için yerleşik cilt kusurlarına karşı etkili konsantre cilt arındırıcı ve yenileyici serum.
Cilt Biyolojisi uzmanı Bioderma'nın araştırmaları, Sébium Serum'u yarattı ve geliştirdi.
Bu keratolitik bakım yerleşik cilt kusurlarını düzeltir, nazik peeling etkisi sayesinde cilt yüzeyini yumuşatır ve arındırır.
Düzensiz yüzeyleri eşitler ve cildin doğal ışıltısını yeniden kurar.
Patentli Fluidactiv kompleksi sebum dengesinin düzenlenmesine yardımcı olur.
İki dermatolojik aktif içeriğe sahiptir; cildi pürüzsüzleştiren ve arındıran glikolik asit ve yoğun yatıştırıcı D Pantenol.
Yenilikçi jel dokuya sahiptir.

Kullanım Şekli
Önceden temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine gün aşırı gece bakım ürünü olarak kullanılabilir
4 haftalık kür halinde uygulanabilir.


Kullanım şekli eczanemizde.com'da böyle anlatılmış. Ben ürünü 2 aydır düzenli olarak kullanıyorum. Yorumlamaya başlayayım.

Nasıl Kullanıyorum?

-Avene Cleanance Jel ile yüzümü yıkadıktan sonra nemlemdirimden önce sürüyorum, her gece yatmadan.

Kremin Yapısı?

-Kremi yapısı aşağıda görüldüğü gibi çok yoğun değil çok da akışkan değil rahat uygulanan, rahatsız edici kokusu olmayan bir krem.

Peki anlatıldığı gibi etkileri var mı?

- Öncelikle cilt tonunda bir eşitleme görmedim ben, ama zaten çok büyük farklılıklar da yok.
- Cilt yüzeyinde pürüzsüzleştirme yaptığı doğru, çenemin kenarlarında sivilceye de dönüşmeyen komedona da benzemeyen ufacık minicik pıtır pıtır şeyler vardı onlar tamamen gitti.
- Kullandığım zamanlarda cildim daha az parlar ve yağlanır oldu, kesinlikle sebum salgısına etki ediyor. Çünkü unuttuğum ve sürmediğim zamanlarda cildim hafif parlamış bir şekilde uyanıyordum.
- Cildi yavaş yavaş soyup, düzensizlikleri eşitlerken, ne bir yanma ne bir kızarma hiç bir kötü etkisi olmadı. Hatta nemlendirici kremlerin verdiği yumuşaklığı veriyordu diyebilirim.

Hiç mi olumsuz özelliği yoktu bu kremin?

- Bir kere bir aylık bakım kürü olarak kullanın demişler sitede, ama bir ayda bitecek bir krem değil, benim daha yeni yeni bitmeye yakın oldu ama bitene kadar üç ayı bulur kesin.
- Sürdükten sonra 1-2 dakika en az bir yapışkanlık hissi oluyor cildinizde onu sevmiyorum saçlarımı toplamamışsam onlar yapışıyor falan.
- Yapısı biraz fazla akışkan.


Tavsiye eder miyim?

- Eğer yağlı ve komedonlu bir cildiniz varsa, yağsız güneş kremi kullanacak ya da bu kremi kışın kullanacaksanız düzenli bir şekilde iyi bir temizlik ile kesinlikle tavsiye ederim. Ama kimse sivilcelere bir etkisinin olmasını beklemesin çünkü krem sadece sebium salgısını dengelemeye yönelik. Hani cildim daha az yağlansın istiyorsanız ve bunu gün içinde gözenek küçültücü ve matlaştırıcı kremlerle hatta pudra ile destekleyecekseniz masmat bir cildiniz olur bu krem sayesinde.



40 ml ürün, ve dediğim gibi gayet yeterli.

Tekrar alacak mıym?

- Belki seneye kışa, çünkü öncesinde Neostrata ve Noviderm'in bu kreme benzeyen kremlerini kullanmak istiyorum. Ama tekrar alınacak bir krem, 3 al 2 öde kampanyaları ya da paketlerle 33-34 liraya gelebiliyor onun dışında 40 lira civarlarında bir ürün.


İçerikler
Aqua/Water/Eau, Glycolic Acid, Sodium Hydroxide, Panthenol, Bis-peg-15 Methyl Ether Dimethicone, Dipropylene, Glycol, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides,Gingko Biloba Leaf Extract, Dodecyl Gallate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Hydroxyethylcellulose, Propylene Glycol, Biosaccharide Gum-1, Phenoxyethanol, Fragrance (Parfum).


*İçeriğinde cildi nemlendiren panthenol var, paraben içermiyor. Ama sanırım az miktarda parfüm var, parfüm listenin en sonunda olduğu için, en az orana sahip olan o. O da çok rahatsız edici değil zaten.

15 yorum:

  1. ben de kullanıyorum cok bariz etkileri olmasa da Neostrada nın AHA lı losyonları gibi
    güzel aydınlık veriyor o komedonları gideriyor
    sevdim alabilirim tekrar hatta
    pek yazı bulamıyordum bu serumla ilgili eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu krem bitince neostrata alacağım bakalım o nasıl olacak, ne demek daha biodermanın yazacağı çok ürünüm var =)

      Sil
  2. çekilişime beklerim;)

    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/10/cekilisime-buyrun.html


    YanıtlaSil
  3. ben de düşünüyorum zaman zaman alsam mı diye ama karar veremiyorum cildim yağlı sayılmaz pek ama sivilcelendim bu aralar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sivilcelenmeye etki etmiyor pek ama yağlı cilde iyi geliyor =)

      Sil
  4. Merhaba bloğuma ziyaretin için teşekkür ederim, senin bloğunu henüz yeni keşfettim, bu ürünü bahsettiğim dermatolog nemlendirici altına kullanıyor senin gibi ama 1 aylık kür halinde kullanılması gerektiğini bilmiyordum,bilgilendirici yazın sayesinde şimdi almaktan vazgeçtim ürünü:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim 2 aylik da olabilir ben DDF kullanacagim gelecek ay o yuzden ara verecegim bahar da tekrar kur halinda uygulaim sonra zaten son kullanma tarihi doluyor ama boyle bir kreme ihtiyacin varsa alabilirsin ama oyle temel bir ihtiyac degil :))

      Sil
  5. Bende bu urunu kullaniyorum ama 28 gunluk periyot dedigi icin daha uzun sure kullanmamistim birde oyle deneyeyim.gerci ben bioderme urunlerinden cok memnunum fakar neostratayi bende denemek istiyorum ve novidermi kesinlikle tavsiye etmem. Ben boreade 12 almistim ve yuzumde minik minik kirmizi puturler cikti doktor cildme urunn alerji yaptgni syledi ve cildme kortzon tedavsi verdi cildimde hala asiri hassaslik var ufacik birsde o minik kabrcklar gene cikiyor yanklrmda :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ilk defa boyle bir yorum okudum, neyse ben de temkinki yaklasirim ve su an zaten DDF urunleri kullaniyorum biodermadan kat kat daha mutluyum :) ben de ara verdim yazin DDF cok agir gelecegi icin bu urunu kullanacagim ama dedigin gibi ben de memnundun cok olmasa da :)

      Sil
    2. Bende merak ettim sen boyle soyleyince bakim urunlerim bittigi zaman birde ddf urunlerine baksam cok guzel olacsk sanirim :-)

      Sil
    3. Evet ben aksam yazmayi dusunuyordum yeni cilt bakim rutinim diye :)

      Sil
    4. Merakla bekliyorum yazmani :-)

      Sil
  6. Merakla bekliyorum yazmaniii :-)

    YanıtlaSil
  7. Bioderma ürünleriyle ilgili videolu incelemeleri http://www.dermotv.com/kanal/bioderma/ bu adresten inceleyebilirsiniz çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil