Followers

14 Eylül 2012 Cuma

Son ELF Alışverişim ve Bütün ELF'ler =)


Son kargomda artık ne almak istiyorsam aldım, çünkü çok da fazla vaktim kalmadı, o yüzden sağlıklı kararlar veremediğimi fark ettim. ELF Studio Fırça Seti zaten listemdeydi, ama şimdiye kadar far kullanmayan biri olarak niye böyle kocaman 100lük ve 32lik olmak üzere far aldım pek bilmiyorum. =)

En iyi ürünlerinden olarak söylenen, en çok satanlar listesinde de olan, insanların öve öve bitiremediği, makyajı sabitlediği, sabah 8den akşam 10na kadar kadınları mutlu mesut makyajlarında düzeltme yapmadan gezdirdiği mucizevi misti ben de aldım daha denemedim, deneyince ne kadar mucize olduğu söylerim. 



Arkasını da okumak isteyenler için çektim, keze Methyl, Ethyl, Buthl Propyl, Isobutyl, kısacası çeşit çeşit paraben var için. 




Bu ürünü 16 yaşına basmış, artık makyaj yapmakla yeni yeni karşılasan kardeşim için hediye olarak aldım, umarım beğenir, ben likit eyelinerını pek beğenmiştim ama diğerleri hakkında gram fikrim yok.


Sonbahar renkleri falan filan derken ay ne güzel rengi varmış of şu renge bayıldım. Bir baktım ki kargonun içinden çıktı.


Aslında o kadar da kocaman değil, çok da kullanışlı ama benim gibi bir insan için gereksiz.


Çok güzel renkleri var, koyu renkler dışında bir çoğu bana hitap ediyor, pigmentli de bazı renkleri, her biri olmasa da.


Bu da flaşlı görünümü, bilmiyorum hepsini hepsini deneyip, yorum yapacağım. Önce yargıyla yaklaşmayayım. =)


100 adet renk, çeşit çeşit.


Hem de kocaman.


Bir çok rengini kullanmam. Örneğin, şu parlak mavileri, parlak yeşilleri falan.


Bu da flaşlı hali. 20$ gibi bir şey ama içinde Talk var ben zaten günlük makyajımla kullanmayacağım için eğlencelik aldım, öyle renklerle oynamak için. 


Bu da video. Daha yakından görmek için.
Eğer yorumları da okumak isterseniz, şuraya tıklayabilirsiniz: TIKTIK


Aslında almak istediğim şey. Fırça Seti.


Yorumlarından ne kadar iyi olduklarını biliyordum, gelir gelmez hemen kurcaladım, gerçekten 30$ gibi bir fiyata değecek, uzun süre kullanabileceğim türden fırçalar. Umarım öyle olur. =)
Videosunu buradan izleyebilirsiniz, ya da yorumlarına buradan bakabilirsiniz; TIKTIK


Şimdiye kadar elimde olan bütün ELF ürünlerinin toplu çekilmiş fotoğrafi, ehe. Şu sağda beyaz Profesyonel Fırça Setini oda arkadaşım aldı kendisine ve ablasına, ben yorumlarından ve ucuzluğundan dolayı 12$ güvenip alamadım, ama geldiklerinde keşke alsaymışım dedim, çünkü gayet kaliteli duruyorlar fiyatlarına göre.

13 yorum:

  1. Güle güle kullan canım farlar ve o tombul fırça çok güzel , yorumlarını bekliyorum , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler en kisa zamanda yorumlayacagim :)

      Sil
  2. önce fırçaları tanıt ne olur...çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. For alar hakkinda cok bilgili degilim ama bir sure kullanip yorumlayacagim :)

      Sil
  3. ya ben far delisiyim fakat hiç sevdiğim renkleri bu kadar bir arada görmemiştim
    o sonbahar rengi dediğin seti 20 dolaramı aldın canım
    bende alayım bari kalitesi iyimi ben hiç kullanmadım bu markayıda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10$di o set canim daha hic kullanmadim farlari ama simdiye kadar Elf markasindan kullandigim urunlerden memnun kaldim :)

      Sil
  4. canım ya ben çok beğendim ordaki ürünleri
    nasıl alıyoruz kredi kartıylamı
    kargo bedeli ne kadar
    birde senin o set 32li ama ben bulamıyorum sitede???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredi kartiyla, amerika icine 5-6 is gunu icinde 7$di

      Sil
  5. sağol ilgilendiğin için
    ben amerikada olduğunu şimdi öğrendim
    blogu gezerken
    ben izmirdeyim şekerim getirttiklerimden daha fazla kargo ödenir muhtemelen neyse sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canin burada kalacak olsam benim adresime postala derdim ama ben de donuyorum :)

      Sil
  6. izmirdede varmış konakta
    fakat ne kadar orjinal bilemem birde senin sonbahar paleti yok
    orda ondan başka bir markada bulursam alcam artık

    YanıtlaSil
  7. Aaaa sevindim gidip bakip kontrol ettiginde bana da soyler misin :) Izmir e geldigim de ben de bakayim :)

    YanıtlaSil
  8. gidersem bi post yaparım
    elf türkiye deyince site çıkıyor iletişime girdiğinde izmir olduğu görülüyor ama alcağımı zannetmem fiyatları pahhalı gider alsancaktan mac alırım daha mantıklı
    sevgiler güzelim güle güle kullan cicilerini
    şu 32li ile bi makyaj yapıp post hazırlarsın artık;)

    YanıtlaSil