Followers

7 Eylül 2012 Cuma

Alışveriş Alışveriş - Depresyon Alışverişi

Depresyonda olduğumdan değil, aslında duygusal ruh halimi bu blogumda paylaşmıyorum ama bu alışveriş biraz da "yeter yahu" alışverişi oldu. Tek başıma, dolana dolana, yavaş yavaş. Meğerkim ben ne kadar aç mışım, kendime. =)

Neyse.

ELF ürünlerine taktım, sipariş vereceğim ama bir türlü veremedim daha kendi sitesinden buralarda nerede görürsem beğendiğim ürünlerini alıyorum, şimdiye kadar aldıklarımı çok sevdim çünkü. =)


Neutrogena Wave'i şu alışverişimde almıştım, sonra gittim onun için ped aldım, pedler 5-6 $ civarında ama diğer normal pedlerine göre bu daha uygun gibi durdu cildime. Tabii ki ELF'den kabuki fırça ile transparan pudra aldım. Pudrayı bir iki haftadır kullanıyorum, çok sevdim. Mutlaka stoğunu yapacağım dönmeden. Birde kompaktını kendin alarak oluşturabileceğim göz farlarını görünce dayanamadım ve gerçekten sadece kullandığım renkleri seçtim.



Back to School kampanyalarından elime alıp alıp bıraktığım binlerce pahalı defter oldu, durdurdum ama kendimi. Bütçeme sahip çıkmam lazım çünkü. Bir Phillips MP3 ile beraber bu tatlı mavi canavar çantayı, post-itleri, iki tane Disney Land kalemkutuları aldım. 


Bunlar da post-itler. =)


Elf'in en çok satan ürünleri arasında bir transparan pudra bir de kabuki fırça vardı. Elf'den kocaman bir sipariş vermeden önce bir çok ürününü denedim aslında. Ama bu pudra harika bir şey şimdilik bana öyle yani. Transparan bir yapısı var ama çok  hoş bir görüntü sağlıyor. Kabuki fırça ise çok yumuşak, fırçalar hakkında pek usta değilim ama yavaş yavaş öğrenmeye başlayacağım.

Fırçanın yakında görüşünü, kılları çok ince, ama ne kadar uzun ömürlüdür ne kadar gider falan pek bilmiyorum, kullandıktan sonra yazacağım yorumları.




Kutusunun dokusunu çok sevdim, böyle mat dokundukça dokunasım gelen bir yapısı var. Bioderma Sebium Mat kreminin dokusu gibi. =)


Bunlarda kompakt için seçtiğim renkler. Öyle maviler, pembeler sürünen bir insan değilim ben, cidden en çok kullandığım renkleri bir araya toplamış olmanın haklı gruru ile yaşıyorum. =)


Renklerin flaşsız hali.


Flaşlı hali.

Böylece bitti şimdi ise ELF'in kendi sitesinden sipariş ettiğim fırçaları bekliyorum ve Amazon.com'dan sipariş ettiğim Nail Art setlerini. =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder