Followers

3 Ağustos 2012 Cuma

Bath & Body Works, St. Ives, Bodycology


bunlar Bath&Body Works den aldığım Body Mistler, ben çok sevdim o kadar deli gibi çeşit var ki seversem hepsinden seri seri alacağım, bekle beni BBW =)

*Japannesse Cherry Blossom
*Sweet Pea
*Paris Amour


Bana Hatun'cuğum tavsiye etmişti bu markanın peelinglerini, iki çeşitini aldım, ikisi de pek hoşlar, pek güzeller, kayısılı olan biraz iyi taneli ama ikisi de çok hoşlar!

Ayrıca Sephora'yı ziyaret ettim bugün, fiyatlar neredeyse Türkiye ile aynı pek üzüldüm, eli boş çıktım. :(


Bodycology markasını çok hoş kokulu duş jelleri, kremleri, mistleri falan var. Ben White Gardenia'yı aldım, kalıcı bir de kokusu nasıl bayıldım nasıl bayıldım anlatamam.


Toplu çekim, pek ten ve makyaj ürünü kullanmıyorum, sadece rimel ve bazen kahverengi eyeliner. O yüzden makyaj alışverişi yapmadım pek, ELF dışında. Ama bir MAC ziyaretim olacak en nihayetinde. 

8 yorum:

  1. oy oy oy :) amerikaya gidesim geliyor bunları gördükçe (: güle güle kullan canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel buraya yahu olmadı ben sana getiririm beğendiklerinden =)

      Sil
  2. sağol tatlım :) bi gün ben de giderim inş :))) alışveriş yazılarını bayılarak okuyorum vallahi (:

    YanıtlaSil
  3. valla hiç oturup kullandıklarımı yorumlama vaktim olmuyor o yüzden aldıklarımı genel olarak gösterip yazabiliyorum ama geri döneceğğimm hepsiyle =)

    YanıtlaSil
  4. Kozmetik ürünleriyle ilgili bir sınırlama var mı Amerika'dan kendiniz getirirken? Ben sırf bu nedenle gitmeyi düşünüyorum da elim boş dönmek istemiyorum. Hatta bir kısıtlama yoksa elim bir hayli dolu döneceğim de diyebilirim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi gumrukte kontrol etmediler ama el bagajina 100mlden fazla sivi urun alamiyorsun onun disinda normal bavulunda rahat rahat getirirsin neyi ne kadar istiyorsan ben getidim valla :))

      Sil
    2. Ayy yaşasııın! Son zamanlarda aldığım en güzel haber diyebilirim! Çok teşekkür ederiim. :D

      Sil
    3. gidin de size sipariş verelim =))

      Sil