Followers

10 Temmuz 2012 Salı

Eos Lipbalm ve Elf Ürünler




Elf ürünlerini görünce almadan duramadım tam kasadan çıkarken bir Eos Lipbalm gördüm, maviojelikız'da görmüştüm görür görmez onu da aldım pek mesudun. =)



Şeffaf maskarayı sahile giderken kullanıyorum, diğerini ise kaşlarımın düzgün durması için, bir tane vardı Avon'dan almıştım bitmek üzereydi ki buraya bile getirmedim o yüzden aldım bir tane, denemedim ama iyi gibi duruyor. =)


Rengi şeftali gibi olan bu lipstick de çok yapışık yapışık olmayan rengi pek hoşuma giden altındaki yeri çevirince pıt pıt diye çıkan pek tatlı bir şey, tadı da pek güzel ayrıca =)



Bunu denemedim ama Highlighter olan yeri pek hoşuma gitti çok doğal bir aydınlık veriyor ama hepsini denedikten sonra tekrar yazacağım zaten. =)



Bu da ilk stick allığım, denedim sürmesi biraz zor geldi ama zaten pek renk vermiyor aydınlatıyor hafif şeftali gibi, beğendim ama biraz ağır geldi, belki sivilce yapar bilmiyorum, ten ürünleri kullanmayı pek sevmiyorum zaten :(






Eos Lipbalm hemen denedim hemen, bu çilekli olanı, aman yarabbi, aman yarabbi, pek bir sevdim, kokusu süper, nemlendirmesi süper, türkiye'ye her çeşiti ile döneceğim zaten $2.99 gibi bir şey. =)



Bu arada aldığım hiç bir şey $5 üstü değil.

18 yorum:

  1. çok güzelllerrr hem de çok uygunlar :S sırf bu yüzden yurt dışına gitmek istiyorum bazen :) güle güle kullan canım ben

    YanıtlaSil
  2. Oh ne güzel varya amerikaya sırf makyaj alışverişi için gidicem sonunda yaaaa kıskandım valla:(

    YanıtlaSil
  3. @bakimliolmakasktir evet burada baya uygun Sally Hansen ürünleri, Elf ürünleri falan Burts Bees de pek uygun daha dermokozmetiklere bakmadım ama gelinebilir buralara ama pek bi uzak =))

    @Adsız kıskanma canım sipariş verirsin sen de =))

    YanıtlaSil
  4. aldıkların hayırlı olsun çok güzeller gerçekten :) bende bloguma beklerim :) http://bizbizekozmetikvemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim gelirim mutlaka =)

    YanıtlaSil
  6. Cnm ebaydan gelmiyor malisef gümrükte takılıyor :(

    YanıtlaSil
  7. Rica edip satıcıdan hediye diye yazdırmasını istersen takılamz canım =)

    YanıtlaSil
  8. Aaa bunu bilmiyordum :)ozaman bende oyle yapayım hediye diye yazdırıyım :)

    YanıtlaSil
  9. gelirken bizede getirseniz eos lipbalm :(

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. gerçekten mi :) nasıl olucak?
      :)
      böyle söylemeniz bile güzel teşekkürler..

      Sil
    2. ne demek canım çok istiyorsan alırım sana bir tane =))

      Sil
    3. tamam bende size resim yaparım :)

      Sil
    4. çok beğendim resimlerini, onlara bakıyordum tam da =)

      http://evolutionofsmooth.com/products/lipbalm-sphere/ çeşitleri burada seç bir tane sonra bulabilirsem onu alayım bulamazsam çilek alırım o genelde her yerde oluyor =)

      Sil
    5. heheh çizimlerimi beğenmenize çok sevindim..

      hiç farketmez hangisi varsa o olsun :)

      hihi.

      Sil
  11. Gerçekten getirmeyi düşünüyor musunuz bu lipbalmlardan??

    YanıtlaSil
  12. düşünüyorum belki diyorum bir giveaway mi yapsam çekiliş falan =)

    YanıtlaSil
  13. EOS Lip Balm'larla ilgilenenler için harika bir çekiliş var denizdenerde'nin bloğunda: http://denizdenerde.blogspot.com/2013/01/nevital-organik-ve-denizdenerde.html

    YanıtlaSil