2 Haziran 2012 Cumartesi

Eczanemizde.com Alışverişim


Böyle paketlenmiş ama iki kutuya koyulmuştu iç içe hatta dün akşam 17:30'da sipariş verdim mail ile sormuştum yarın gelebilir mi diye hayır demişlerdi ama bugün 12:30'da geldi elime ben de beklemiyordum taaa Antaya'lardan İstanbul'a. =)

Alışveriş öncesinde mail atarak bana Avene Cleanance Jel sample atabilecekler mi diye sordum, evet dediler. Çünkü uçaklara artık 100ml üstü sıvı almıyorlar ama benim bu jeli götürmem gerek diye istemiştim, evet deyince sipariş verdim.
Ve sipariş notuna ekledim, Avene Cleanance Jel sample'ı ve sizin için uygunsa Bioderma Sebium ve Avene Cleanance serisinden ürünlerin sample'larını alabilirim diye.
Kısacası sipariş notuna ekledim, blogum var falan da demedim bunları göndermişler, sağolsunlar.
Tam benim denemek istediğim ürünler, bakimliolmakasktir blogunun yaşadığı sample ürününe belki bir çözüm olabilir bu dediklerim.
Bloggerlara değil sanırım, isteyenlere aldıkları ürünlere göre sample gönderiyorlar diye anladım ben.


Şöyle de bir çekim yaptım Abla-Kardeş, ablalar Türkiy de kalacak. =)


Pore Refiner'ı denemiştim harika bir ürün, Matlaştırıcı ve Sebium Serum aldım onun yanında Bioderma Sebium AKN krem sample ve Bioderma Sebium Foaming Jel ayrıca onu çekmeyi unutmuşum minicik bir de Photoderm AKN mat spf 30 kremi vermişler, bir hafta kullanıp Avene ile farklarına bakıp sonra bu yaz için tekrar güneş kremi alacağım.


Sample için teşekkür ediyorum eczanemizde.com'a

11 nacizane yorum:

Shimizu Zen dedi ki...

Güle güle kullan hepsını . Gerçekten bu sefer cömertlikleri tutmuş . Bana karşı hep cimriler nedense :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

keşke herkes senin gibi böyle belirtseydi canım ben de istediğim ürünleri yazardım artık bir dahaki alışverişe kaldı merak ettiğim ürünlerin sample ları ama iyi ders oldu bana bazı bloggerlara güvenmemek gerek anladım :)

ÖZGECAN dedi ki...

evet ben de blogu olduğunu söylemeden bir sürü tester gönderilen kişileri okudum daha önce. Zaten hepimizin blogu var neredeyse artık :) Bence de aldığın ürünlerin tipine göre yoluyorlar testerları. Ayrıca o an ellerinde olup olmaması durumları falanda vardır. Ben de artık herşeyi eczanemizde.com`dan almayı düşünüyorum :) Ben de de bu aralar biodermalar var. Pore refinder ve AI yı kullanıyorum. AI sivilcelerin üstüne lokal olarak uygulanıyor. İkisinden de memnunum şimdilik. Biraz daha kullanayım hepsini ayrıntılı ayrıntılı yazıcam :) Sevgiler
modamasallari.blogspot.com

svieri doroga dedi ki...

@Shimizu ben daha öncede alışveriş yapmıştım Bioder alışverişimde de Deracine Nemlendirici krem yollamışlardı ama o zamanda Karma Yağlı Ciltler için nemlendirici krem sample ı alabilir miyim diye notumda sormuştum, isteyince ve ellerinde olunca veriyorlar. Ben direkt specifik bir ürün belirtiyorum ha gönderemedikleri de oluyordur, sonuçta kaaç kişi alışveriş yapıyor o siteden.

@bakimliolmakasktir evet bazı bloggerlar belki belirtiyordur blogger ım diye ya da sample ürün istiyordur öyle gönderiyorlardır diye düşünüyorum bir dahaya iste bence ben seviyorum yeni ürünler kullanıp cildim için en iyisini bulmayı =)

@ÖZGECAN ben de canım hem mantıklı hem kargoyla direkt geliyor ben yıllardır eczanelerden dermokozmetik ürün alan birisiyim Avene'in cilt bakım uzmanı mı ne bana vermemişti sample düşün yani yok direkt alın veremem falan ne olaymış demiştim ama böyle almak en mantıklısı, ben pore refiner'dan çok memnunum zaten puanına baksana çook http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=135422/Sebium-Pore-Refiner/Bioderma/Treatments
ben de diğer aldıklarımı kullanyıp bitireyim Sebium Serum ve Mat krem'i yazarım =)

ÖZGECAN dedi ki...

Mat kremi merak ettim ben de. Bekliyorum o zaman :)

*ssdesignbutik dedi ki...

hepsini güzel günlerde kullan canım

Eczanemizde com dedi ki...

Değerli bloggerlar,
güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.
Yanlış anlaşılma olmaması açısından tester politikamızla alakalı bir kaç şeyi sizinle paylaşmak istiyorum.
Eczanemizde.com olarak sektörde 5 senedir faaliyet gösteren tek firmayız. Yaklaşık olarak 400 ayrı kategoride 12000 den fazla ürün satmaktayız.
Fakat sitemizde çok çeşitli ürünler bulunduğundan dolayı her pakete numune ürün koymuyoruz. Sadece talep eden müşterilerimize talepleri doğrultusunda bu numunelerden koyuyoruz. Aksi takdirde yağlı ciltliye kuru cilt ürünü, erkek müşteriye kadın ürünü gidebiliyor.
Blogger olmanız numune gönderimi açısından size artı bir değer kazandırmıyor. (Bununla beraber sosyal medya paylaşımları ile alakalı bir kampanyamız var ki bu kampanyanın detayları siparişinizle birlikte size yazılı olarak ulaşıyor.)
Bu sebeple siparişinizi verirken testır-Numune ürün talebinizi sipariş notunuzda belirtmeniz yeterli olacaktır. ( O testarlar için kimseye para vermenize de gerek olmayacaktır:)
Saygılarımızla
Eczanemizde.com
444 3 110

Adsız dedi ki...

bence tester sadece bloggerlara gidiyor. Eczanemizde.com dan iki kere ve baya yüklü bir
miktarda alışveriş yaptım ve alışveriş notumda kullanmak istediğim ürünün (sebamed öyle pahalı bir markada değil) testerını istememe rağmen kutuyu açtığımda şok oldum çünkü bloggerlara bir sürü giden testerlerden yoktu. Yani eğer tester beklentisi içinde bu siteden alışveriş yapıyorsanız tavsiye etmem ama fiyatları uygun fakat ben bu ayrımcılıktan sonra bir daha kendilerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Çünkü kendimi kandırılmış gibi hissediyorum. Tester almak için illa blog mu açmak lazım? Bu yazımıda eczanemizde.com un reklamının yapıldığı her siteye yazıcam.

Adsız dedi ki...

umarım yayınlarsın

svieri doroga dedi ki...

Eczanemizde.com ben alışveriş yaparken benim de blogger olduğumu bilmiyordu. Yaptığımız ürünlere göre tester koyuyorlar. Ben ayrıca mail attım, yurtdışına çıkıyorum 100ml sınırı var rica etsem avene jel tester alabilir miyim diye tamam dediler onun dışında eczanemizde.com reklamı yapmıyorum bloguma bakarsan haklarında şikayet postumda var yanlış ürün göndermeleri hakkında, bence yorum yaparken daha dikktli olalım.

svieri doroga dedi ki...

Yayınladım.

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com