Followers

11 Haziran 2012 Pazartesi

Beauty Formulas Feminine Intimate Deodorant


Yaz geldi, doğal olarak insan olduğumuzdan terliyoruz, hem de her bir yerimiz. =)
Herkes neredeyse koltuk altı ya da vücudu için deodorant ya da ter kokusunu önleyici bir şeyler kullanıyor ama genital için pek bir şey kullanan görmedim etrafımda.

Türkiye'deki kadınların çoğunda genital organını tanıma, kendi bedenini tanıma, cinselliği hakkında fikir edinme, vajinasını tanıma gibi sıkıntılar var. Olması çok normal törelerle geleneklerle adetlerle büyütülüyoruz ve konuştuğum bir çok kadın kendi cinsel organını tanımıyor oldu şimdiye kadar.
O yüzden, bedenini tanımaya cinsel organınızla başlayın, çekinmeyin demek istiyorum.
Temizliği, kontrolleri, adetleriniz, akıntılarınız falan her şeyiyle, neyden zevk aldığınıza kadar.

Neyse ben böyle konuşup gideceğim, genital temizliği benim için önemli, fark ederseniz ki kıldan tüyden bahsetmiyorum, temizlik deyince genelde onlar akla geldiği için.
bu deodorantı yaz aylarında hoş koku versin diye aldım ama sanırım aralık ayı gibi aldım geçen sene ve hala kullanıyorum, gayet memnunum.
Avon Simple Delicate Jel ile Sebame Feminine Intimita Wash kullanıyorum, sebamed tabii ki en sevdiğim ikisi arasında, sonrasında bu deodorantı kullanıyorum.
Bende kaşıntı, yanma, batma gibi bir durum olmadı 
15 cm uzaktan sıkıyorum ve her tuvalete girdiğimde pek hoş kokuyorum kendime.
Sırf kendim için aldım, eğer böyle bir ürün kullanmak istiyorsanız Watsons'dan alabilirsiniz ki ben öyle yaptım. =)

bu da arkası ama sanırım pek çıkmamış içeriği falan kusura bakılmasın. 

2 yorum:

  1. kokulara bayılan biri olarak bunu görünce dayanamadım hemen almak istedim . watsons'dan ne kadara aldın çok merak ettim yardımcı olursan sevinirmm =)

    YanıtlaSil
  2. 4-5 lira falan olması lazım bende hem pudrasını hem deodorantnı kullanıyorum hem pudra agdadan soraki tahrişide azaltıyo ve kokusu cok kalıcı :)

    YanıtlaSil