Followers

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Watsons Green Tea Serisinden Akne Jel - Sivilce Söndürücü



minicik bir ürün, sadece sivilcenin  ya da böyle sivilce oluşacaktır hissedersiniz kızarır o bölge, yavaştar şişer, ben geceden sürüyorum hoop sabaha inmiş ve ertesi gecede sürünce iyice gitmiş kızarıklığını da almış oluyor.

ben böyle direkt sivilceye etki eden ürünleri seviyorum, çünkü neden o sivilce orada oluşsun, erginleşsin, şişşin, patlasın, iz bıraksın, yara olsun, izi geçsin falan gibi bir süreci bekleyeyim ki.

böyle ürünler zamandan tasarruf ve önceden gelen izlere karşı bir önlem oluyor hem.

Fiyatı da sadece 5-6 lira gibi bir şey.

Hayır düşündüm sadece ben de mi etki etti Roaccutane tedavisi de oluyorum diye ama yoo arkadaşlarım da aldı onlarda aynısını söylüyorlar, sivilceyi hissettiğin anda üstüne bu jelden sürdüğünde inmeye başlıyor.

Ayrıca ben sadece geceleri kullanıyorum, gündüzleri hiç sürmedim malum güneş falan diye.
Geceleri kullanılmasını tavsiye ederim, bir damla jel sivilce üzerine. =))

2 yorum: