Followers

8 Mayıs 2012 Salı

Watsons Aloe Vera Deep Cleansing Mud Therapy



Şöyle bir bakınca yarabbim dedim ne çok maske varmış, oradan buradan çıkıyor benim üşengeçliğimle birleşince de hepsi dolu dolu.

Neyse klasik Watsons çamur maskelerinden birisi, tedaviden dolayı cildim kuruduğu zaman bu ürün bana göre olmadı hiç. O yüzden Kuru Ciltlere tavsiye edemeyeceğim ama yağlı ya da karma ciltlerin gayet güzel kullanabileceği bir ürün. Kırmızı olanını yani Raspberry olan kuru ciltlere daha iyi geliyor. Benim cildimi yumuşatıp, rahatlatmıştı. Bir de düşünün Roaccutane tedavisi neler yapıyor insana, gepgergin, kupkuru bir cilt. - düşman başına-
Cilt bakım rutinini maske ile tamamlamak isteyenler için ucuz ve güzel temizleyen bir ürün.
Ama ben daha yumuşak ve kurutmayan ürünler kullanmak istediğim için kardeşime verdim. 
Superdrug vegan bir marka olduğu için kullanım konusunda içiniz tamamen rahat olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder