Followers

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Tresan Papatya Şampuanı,Besleyici Bakım Kremi, Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği ** Bir Şampuan ile Aşk Hikayesi


ahanda aşık olunan seri bu

Şirket profili ise şöyle;


ASAM GmbH ,50 yıldır Almanya'da kozmetik üretimi yapan , uzman kimyagerleriyle

Arge ye önem veren ve üretiminde bitkisel ana etken maddeleri,yüksek teknoloji ile birleştirerek kullanan bir firmadır.  
Yaklaşık 2000 yıl önce yaşamış olan büyük tabiat bilgini PLINUS SECUNDUS ''HER DERDİN BİR BİTKİSEL DEVASI VARDIR,MESELE ONU BULMAKTIR'' demiş.
Fitoterapi çok eski dönemlerden beri kullanılan,günümüzde destekleyici tıp olarak önem kazanan bir bilim dalıdır.
Bitkisel etken maddelerin ,laboratuar ortamında daha iyi şartlarda analizleri yapılmaya başlanınca ,kozmetik sektörü bundan yararlanıp FİTOKOZMETİK ürünlerin üretimini ön plana çıkarmıştır.




üçü bir arada galata kulesinin orada içerken etrafa içinde minik balonlar bulunan kalp kocaman bir balon dağıtan kızın balonunun içindeki küçük iki balon =)






Saç toniğini ben arada sırada ama erkek arkadaşım düzenli olarak kullanıyor. Saçı haldur huldur dökülen evde nerede olduğunu dökülen saçlarından bulunan bir adamdan bahsediyorum şimdi size. Artık saçları dökülmüyor, kendisi pek bir memnun bu tonikten.

Kafa derisinde kan dolaşımını uyarıp saçlara bakım sağlar.Canlılık,parlaklık ve yumuşaklık kazandırır.Kepek oluşumunu önler,saç dökülmesinin azaltılmasına,saç uzamasının uyarılmasına yardımcı olur.Saçlardaki kabarmayı önler.
Değerli bitki özleri ve vitaminler içerir.
Etkili içerik maddeleri:Isırgan Otu ekstresi,Huş Ağacı  yaprak ektresi  ve suyu,Papatya ekstresi,
Civan Perçemi ekstresi,Kedi Otu kök ektresi,Oğul Otu ekstresi,Şerbetçi Otu ekstresi,Provitamin B5, Vitamin B3 ve Piroctone Olamine ve Kafein  içerir.
Uygulama :Banyodan sonra temiz saça  uygulanması önerilir.Saçların nemi bir havlu yardımı ile iyice alındıktan sonra ,saçlara ve saç diplerine sıkarak  uygulanır,daha sonra masajla saç diplerine yedirilir.
Saçlar tekrar yıkanmaz.Uygulamadan önce çalkalayınız,gözünüze kaçırmayınız.


Kendi sitesinde böyle bahsetmiş bu tonikten. Evet saçlar parıl parıl parlıyor, kepek oluşumu neredeyse hiç yok, en önemli şey saç dökülmesi çok çok çok azaldı. Kısacası saçınızda bu tür sorunlar varsa banyo sonrası böyle ürünler kullanmak istiyorsanız ben şiddetle tavsiye ediyorum!



( Her tip saç için )
pH: 5.5
Her tip saç için kullanılabilen yumuşak bir bakım şampuanıdır.
İçeriğindeki papatya ekstresi , bisobolol ve panthenol sayesinde saçlara bakım yapar,nemlilik kazandırır.Özellikle açık renk,ince telli ve boyalı saçlarda da kullanılabilen ideal bir bakım şampuanıdır.Uzun saçların daha kolay taranıp daha kolay açılabilmesi için Tresan Besleyici Saç Bakım kremi kullanınız.
Kullanımı: Islak saça masaj yaparak uygulayınız,bol su ile durulayınız.

Bu şampuan bütün saçlar için. Ben Isırgan otu özlü şampuanını kullanıyordum yağlı saçlar için. Bütün market ürünlerini denemiş biri olarka yağlı saçlar için en iyi şampuan Tresan Isırgan Otlu Şampuandı benim için. Tabii ki normal ve kuru saçları takır takır yapacaktır. Her sabah yıkadığım saçımı tresanlar iki günde bire indirebiliyordum ve saç dökülmem sıfıra inmişti. İçine bir ampül Bepanthen Ampül katıyordum, çok mutluyduk o zamanlar biz.
Sonra roaccutane tedavisi ve boyadan dolayı başka şampuana geçtim ama yine Tresana döneceğim.
Bu şampuanı erkek arakdaşım kullanıyor onu saçı 2 güne falan yağlanıyor ve bu şampuan daha geç yağlanmasını ve parıl parıl gözükmesini sağlıyor. Kendisinin saçı kıvır kıvır ve omuzlarında olunca pek hoş oluyor, nerde ben de öyle saç peh!





( Her tip saç için )
İçeriğindeki: Kedi otu, Papatya, Civan perçemi, Çam Ökse otu, Şerbetçi otu, Oğul otu, Rezene gibi bitkisel ekstrelerle  saçlara  bakım uygular. Saçların daha sağlıklı,canlı olmasını sağlar.
Saçların daha kolay açılması ve taranmasına yardımcı olur.
Kullanımı: Şampuanla yıkadıktan sonra,saçların orta kısmından uçlara doğru uygulanır.
Saç diplerine uygulanmamalıdır. Sonra saçlar bol su ile durulanır.

Bu kremi ben de kullanıyorum, neredeyse en sevmediğim ürünü tresanın.
Yapısı biraz garip sanki tam karışmamış gibi, kokusu bitkisel ve saçı öyle çok açmıyor. Yani diğer kremler gibi o ipeksi yapı falan yok ki içinde silikon yok. Ama gayet parlatıyor ve rahat taranıyor saç ve en önemlisi saçın ortasından sürüldüğünde yani diplere sürülmediğinde diğer kullandığım bütün kremlerin aksine saçı yağlandırmıyor ki benim aradığım tek kriter bir saç kreminde.
O yüzden bunu da pek seviyorum.

Bütün ürünler 12-14-16-20 lira arası değişiyor yani her yerde farklı neredeyse.
Ama ben değer diyorum şimdi Down Under Fruit Kicks Narlı Hacimlendirici Normal ve İnce Telli s Saçlar için olan şampuanını kullanıyorum kokusundan memnunum ama en kısa zamanda Tresan Isırgan Otlu Yağlı Saçlar serisine döneceğim. =)








4 yorum:

  1. bende de tresanın saç toniği var, güzel ama düzenli kullanmadığımdan kesin sonuçlarını bilemiyorum

    YanıtlaSil
  2. aa bak düzenli kullanırsan saçların dökülmez yımııışacıık olur çabuk düzenli kullan =))

    YanıtlaSil
  3. Saçım çabuk yağlandığı için Restorex speed&long arındırıcı bakım şampuanını kullanıyorum. Nem seviyesini koruduğu gibi aynı zamanda Hızlı uzama etkili olduğu için sağlıklı ve daha çabuk uzamasını destekliyor. Saçı ile problem yaşayan herkes denemeli. Deneuen ve memnun olan biri olarak öneririm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bakacağım ama normalde ne zamanda bir yağlanır saçlarınız?

      Sil