Followers

29 Mayıs 2012 Salı

Oriflame Silk Beauty Batık Önleyici Jel ve Batıklar için Öneri



Salisilik asit ile geliştirilmiş kolay emilen formüllü jel ile batık tüyleri geçmişte bırakın! İpek proteinleri, orkide özleri ve Hair Minimising Kompleks cildinizin ipek gibi pürüzsüz ve hoş kokulu olmasını sağlar. Tıraştan hemen sonra veya ağda işleminden 12 saat sonra doğrudan uygulayın. Hafif karıncalanma hissi verebilir. 75  ml.

Böyle anlatılmış kendi sitesinde, ben yaklaşık 3 ay önce aldım ve aldığımdan beri kullanıyorum, ama pek etkisini görmedim.
Çünkü daha önce batıklarım olurdu ama bu jelden sonra sivilce gibi batıklarım olmaya başladı.
Halbuki içinde salisilik asit var, bir çok sivilce ürününde vardır, sivilce söndürücü olarak bana pek mantıklı gelmedi zaten sivilce çıkması, ama çıktı.
Bir denedim, iki denedim, üç denedim.
Üçünde de taze taze sivilcelerim oldu.
O  yüzden ben memnun kalmadım tavsiye etmiyorum.

Yapısı şeffa ve jel gibi.
Kokusu pek hoş değil.
Kullanmayacağım artık ve eski yönteme geri döndüm.

Malzemeler; Limon,Tuz

Ağda işleminden sonra limon ve tuzu karıştırıyorum ama biraz bekliyorum yoksa evde yandım allah diye koşarım, neyse sonra limonlu tuzu ovalıyorum bacaklarımda peeling gibi ama sonrasında su değdirmiyorum çünkü batık oluşumuna zemin hazırlıyor.
Limon kuruyor tuzları serpiliyorum 12 saat sonra istersem duşa giriyorum ya da yıkıyorum.
Bunu imkanım varsa ertesi gün de ya da haftada bir yapıyorum.
Ayrıca peeling ve kese kullanıyorum bacaklarıma her duşta ve bütün vücuduma.
Batıkları en aza indiriyorum.
Bu jeli almam bir daha kattiyen.
Zaten tuz ve limon yapmaktan üşenip almıştım ama boşunaymış.

İçerik Listesi:
AQUA, ALCOHOL DENAT., BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, BETAINE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SALICYLIC ACID, C12-13 PARETH-9, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM, MENTHOL, PROPYLENE GLYCOL, CYMBIDIUM GRANDIFLORUM FLOWER EXTRACT, HYDROLYZED SOY PROTEIN, ALLANTOIN, SILK AMINO ACIDS, SODIUM CHLORIDE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, ARNICA MONTANA EXTRACT, HAMAMELIS VIRGINIANA EXTRACT, UREA, SALIX ALBA BARK EXTRACT, PHENOXYETHANOL, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID, CI 17200

3 yorum:

  1. bacaklarda batığı en güzel her gün iyi bir losyon sürmek gideriyor ben bepanthol losyon kullanıyorum ve inan geçti batıklarım tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. bende ufak bi bölgede denedim ama bi etki olmadı kötü ya da iyi :)

    YanıtlaSil
  3. bepanthol aslında iyi bir nemlendirici biliyorum ama her gün sürmek çok olur ya ama bu tuz-limon'un yanında iyi olur canım, alırım bir ara sağol. =)

    ssdesignbutik ben denedim ama öyle oldu onu yazdım artık denemiyorum bir tane daha lekeye katlanamam riske giremem =)

    YanıtlaSil