Followers

29 Mayıs 2012 Salı

Oriflame Oxygen Boost Yüz Spreyi

Yoğun temponuzun arasında biraz tazelenmek ve cildinizi şehrin olumsuz etkilerinden korumak için kahverengi deniz yosunu ve nemlendirici Aqua-Boost kompleks içeren Yüz Spreyini kullanın. Tüm yüzünüze ve boynunuza uygulayarak cildinizin nefes almasını sağlayın. Makyajınızın üzerine uygulayabilirsiniz. 150  ml.

Bu ürünü geçen senelerde almıştım.
Roaccutane tedavisi olana kadar pek kullanmamıştım, çünkü yağlı olan cildimde parlama yapıyordu o yüzden gece sıkıp sabah daha ferah bir ciltle uyanıyordum.
Sonra roaccutane tedavimde kuruyan cildime sıktığımda, parlama hemen gidiyor, kızarıklığı alıyor ve rahatlatıyordu.
Gerginlik falan pek kalmıyordu.
Bir süre nemlendirici krem yerine kullandım ve cildimde kuruluk ya da hassasiyet oluşmadı.
Ama bitmiyor bu sprey baya uzun süre gidiyor.
O yüzden kuru ve normal cildi olan kişilere tavsiye ediyorum ama aşırı yağlı/yağlı kişilere tavsiye etmiyorum. =)

ayrıca makyaj üzerine sabitleyici olarak kullandığımda ise daha çok sabitleyici değil de cilde ışıltı veren bir sprey oldu benim için.





İçerik Listesi:
AQUA, PROPYLENE GLYCOL, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, PHENOXYETHANOL, GLYCERIN, SODIUM CITRATE, METHYLPARABEN, ALLANTOIN, PARFUM, LACTIC ACID, PROPYLPARABEN, , SODIUM PCA, UREA, LAMINARIA DIGITATA, TREHALOSE, POLYQUATERNIUM-51, SODIUM HYALURONATE

*Parabenlerin bu kadar orta sırada olduklarını gördükten sonra kullanmamaya karar verdim*


2 yorum:

  1. bende bundan almak istiyordum kismet sende görüp almakmış :)

    YanıtlaSil
  2. baya indirime giriyor alınabilir bir ürün hele de yaz için =)

    YanıtlaSil