Followers

29 Mayıs 2012 Salı

Lapitak Ayak Bakım Kremi *Kullandım, kullanıyorum, kullanacağım


Kremi T-Shop'tan öylesine görüp almıştım, daha öncesinde Oriflame Feep-up Anti-Perspirant Kremi kullanıyordum ama bu kremden aşırı memnun kaldım. 

Kremi 60 ml ama azıcık bile alsanız ayağınızı yumuşacık yapıyor. Kutudan kocaman prospektüs gibi ayak sağlığı hakkında bilgi veren bir kağıt çıkıyor, nasıl bakım yapmamız gerektiği hakkında.
Ben babetlerin yaptığı ayak kokusu ve topuk kuruluğu içinde kullandım.
Cidden çok etkisi var.
Bir kere ayağımda artık o kadar terlemiyor ayrıca yumuşacık.
İlk dört gün sabah akşam ayağınızı yıkadıktan sonra iyice kurulayıp sürüyorsunuz sonra sanırım günde bir isteğe/dileğe göre değişir.
Ama ben yatmadan önce sürüyorum, ayaklarımı bacaklarıma sürte sürte uyuyorum yumuşacık. 
Dedim ya daha önce, kremle sevişiyorum diye =D


Arkasında da böyle özet geçmiş krem kullanımını.

İçeriğine bakılınca evet paraben var ama parabenler hakkında bir de şu yazıyı okumanızı öneririm şiddetle; http://boyakupuyum.com/2011/12/parabenler-delinin-biri-kuyuya-tas-atmis/

Ayrıca böyle ürünlerde içerik en fazla olandan en aza kadar sıralanırmış yani paraben türevleri en sonda olduğu için muhtemelen içinde en az derecede bulunuyordur.


Yapısı da böyle yoğun ve saydam gibi ama beyaz.
Asla yapış yapış olmuyor ve yağlı yağlı kalmıyor.
Direkt yumuşacık oluyor ve emiliyor.

Hassas bir bünye olarak, hiç bir hassasiyet göstermedim, bir de topuk çatlakları için maskesi var sanırım onu da almayı düşünüyorum hatta el kreminin bile güzel olacağını düşünüp alabilirim de bunu da tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder