4 Mayıs 2012 Cuma

Garnier 2 in 1 Göz altı Roll-on



Bu ürünü ben bir senedir neredeyse her gün kullanıyorum, hiç bir şey kullanmasam bile mutlaka bunu sürüyorum en azından aydınlık duruyor yüzüm. O yüzden bitmek üzere şu an yenisini almadan bir yazayım dedim.

Ürünü T-shop'tan sanırım en açık rengini 15 lira civarında bir şeye almıştım. 
Olumlu özellik olarak en başta çok doğal bir aydınlık sağlıyor.
Fiyatı uygun.
Uzun süre gidiyor yani arkasında 12m yazmasa bana bir 6 ay daha gider gibi geldi ki ben her gün sürüyorum.
Uzun süre duruyor verdiği aydınlık.
Sabah 8 gibi sürdüğümde akşam 8e doğru çizgilerle doluyor ama çok belli olmuyor. Tek olumsuz özelliği
Ki en önemlisi her gün kullanıyorum ve mutlaka yatmadan önce çıkartıyorum, şimdi sürmesem bile rahatsız edici kahverengilikler yok oldu. Eskiden mutlaka bir bağımlı ya da sorunlu kısaca hastalıklı gibi dururdum.
Şimdi daha iyi, sırf bunun için kullanıyorum ki çok kolay sürülüyor.
Bilyesi var, pırt diye geçerek hemen parmaklarla pıtpıt yapılınca emiliyor.
Yapay değil en önemlisi.
Öyle gördüğümüz göz altları bembeyaz, yapay yapay dolaşan kızlar gibi olmuyorsunuz.
Hatta bir çok insan anlamıyor bile aşırı makyaj yapmazsanız bir şey sürdüğünüzü.

Kısaca ikincisini en kısa zamanda alacağım çünkü yaklaşık 1 sene 2 aydır kullanıyorum.
Çok morlukları olmayan, çok aşırı kapatıcılığa ihtiyaç duymayan, cildi ve göz kapakları aşırı yağlı olmayan kişiler rahatlıkla kullanabilir.
Roaccutane'dan önce parlama yapıyordu göz kapaklarımda çünkü zaten yağlıydı cildim ama şunu fark etttim cildim kuruyunca gayet çook güzel nemlendiriyormuş aynı zamanda.

Ben sevdim. Yine de alıciim =)



4 nacizane yorum:

Demet dedi ki...

güle güle kullan benim içinde göz altı sticki çok önemlidir hiçbirşey sürmesem bile o aydınlık görüntüyü elde edebilmek için stick kullanırım ben max factor kullnaıyorum 07 numarasını ve menunum ama öyle anlatmışsınki bunuda denemeliym diye düşündürdün beni :)

svieri doroga dedi ki...

ben de çok fazla concealor kullandığımdan değil ama max faxtor ve maybelline affinitone kullandım bir de pastel in altında beyaz altınlatıcısı olanı en çok bunu beğendim ben, çok rahat kolay ve eskisinden baya fark var ama benim morluk değil kahverengilik vardı onlar açıldı =)

Demet dedi ki...

bende morluk yok sadece aydınlık görünebilmek adına kullanıyorum

svieri doroga dedi ki...

bende de yok ama kahverengi halkalar var =(

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com