Followers

26 Mayıs 2012 Cumartesi

The Body Shop Çay Ağacı Yağı Özlü Nemlendirici Krem


Krem yine The Body Shop'ın yağlı ve akneli ciltler için çıkarttığı Çay Ağacı Özlü kremi, krem böyle tanıtılmış;

Lekelerin giderilmesine ve cildi pürüzsüzleştirmeye yardımcı, cilde anında nüfuz ederek etkin bir şekilde nemlendiren, hafif ve yağsız nemlendirici losyon. Yerel Ticaret ürünü organik çay ağacı yağı, tamanu yağı ve beyaz söğüt ağacı kabuğu ekstresi içeren bu losyon aynı zamanda formülündeki pudra ile cildi matlaştırır ve parlamayı kontrol altına alır.

Ama dediklerini yapıyor mu bence tam yapmıyor. Pürüzsüzleştirmeye yardım diyor, öyle bir etkisini görmedim ama anında emiliyor o doğru, yumuşak bir his veriyor. Ama o koku, sürüp bir şeyler okuyayım diyin, kitaba konsantre olamazsınız öyle bir kokuyor, gitmiyor da meret.
Neyse, nemlendirmesi iyi ben beğendim ama matlaştırma ve parlamayı kontrol alma deyince, olmadı bebeğim demek istiyorum bu losyona.
Evet hafifsin, pek hoşsun, kötü kokuyorsun ama ben seni matlaştır diye aldım ben güzelim diyerek bu kremi de postaladım bir başkasına, hayırlısı olsun. =)

bu da silinmiş arka tarafı

hemen emilen bir yapıda


ama bir daha almam. 

2 yorum:

  1. bunun yüz temizleme jeli ve toniğini kullanmıştım bi faydasını görmedim :D

    bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ben jeli ve toniğinden memnun kalmıştım ama ben de bunu sevmedim =)

    YanıtlaSil