Followers

18 Mayıs 2012 Cuma

The Body Shop Çay Ağacı Özlü Peeling


Düzenli kullanıldığında cilt kusurlarının giderilmesine yardımcı olur ve yeniden oluşmasını engeller, daha kusursuz, pürüzsüz ve canlı bir cilde kavuşursunuz. Kapalı gözenekleri açarak, cildi yağ, kir ve ölü hücrelerden arındırma özelliğine sahip jel, organik çay ağacı yağı, parçalanmış kayısı çekirdeği ve beyaz söğüt ağacı kabuğu ekstresi içerir. Siyah noktalardan şikayet edenler için mükemmel seçim!


Öyle özelliklerinde saydığı gibi mükemeller yaratmıyor ama içinde kırmızı renkli noktalarcıklar bulunmakta, cildi öyle çizmiyor ama dediğini gibi siyah noktalar gider, cilt harika bir hala gelir falan gibi bir durum yok. Tekrar almam çünkü çok bayıldığım bir peeling olmadı ayrıca arkasından garip bir his bırakıyor, yağlı gibi de değil ama kaygan böyle. Fiyatı 20 lira 18 lira falandır.
Ben bitirmedim sanırım birisine  verdim.


yapısı da böyle. =)

2 yorum:

  1. st. ives marka bir peeling kullandım ben bir ara, şimdiye kadar en beğendiğim peeling oydu. Şimdilerde garnier var elimde, ama ne kullanıyorum ne bitiyor ne de bitmeden yenisini almaya elim varıyor

    YanıtlaSil
  2. benim de bu ne zamandır ne bitiyor ne hevesle kullanıyorum, öyle ikimizde sürünüyoruz, st. ives markalı hiç bir şeyim olmadı benim =)

    YanıtlaSil