Followers

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Bir ruj tragedisi daha - Oriflame Very me Vibrant Peach Ruj




Ruj oriflame'de böyle tanıtılmış; Dudaklarınıza bütünüyle parlaklık kazandıracak Lipmania Ruj özel tasarım, eğlenceli ambalajı ve çeşit çeşit renkleriyle o gün nasıl görünmek istiyorsanız öyle görünmenizi sağlayacak! 4  g.

Ama şu an dudaklarım soyuluyor. Daha öncede Avon'dan colortrend ve Really Rosy ruju alerji yapmıştı, burada yazmıştım.

Evet renk güzel, tasarım harika, ben de çok beğenerek aldım.
Roaccutane tedavim boyunca Nivea'nın mavi lipbalm'ın üstüne hafif renk versin diye sürüyordum. Ama tedavi bitti, ve direkt sürdüm saat akşam 8 civarında ve erkek arkadaşımla buluştum.
Yemek yedik falan filan 2 saat kaldı dudağımda.
Sonra zaten kendisi çıkmıştı neredeyse ama ben dudaklarımda bir yanma hissediyordum böyle şişecekmiş gibi. Dişlerimle dokunduğumda acıyordu.
Sonra gece üç gibi uyandığımda dudaklarımın etrafı pembe olmuş ve şişmeye başlamıştı Avon'un diğer rujunda olduğu gibi.
Bunlar dün gece oldu, şu an bilmiyorum biliyor musunuz temriye/temri/temre diyorlar böyle değişik bir yapı oluyor deride küçükken olurdu, ona benzer bir şey oldu dudağımda.
Böyle sanki minicik minicik bir sürü uçuk çıkmış gibi.
Kısacası çok üzgünüm, benim gibi hassas dudaklarınız ve cildiniz varsa işiniz zor.
Aynı zamanda kardeşim sürdü bu iki uju onda hiç bir şey yok kuruma bile.
Ama ben şuan yemek yerken bile acı çekiyorum, dudaklarımdan dolayı.
Alacaksanız önce bir deneyin, bu iki marka dışında şimdilik bir şikayetim olmadı ruj konusunda.

2 yorum:

  1. bu arkadaşın vücudu çookk hassas, ona göre okuyun :D

    YanıtlaSil
  2. "oda arkadaşı" bildiriyor12 Mayıs 2012 02:03

    şener'e katılıyorum :)

    YanıtlaSil