Followers

8 Mayıs 2012 Salı

Bioderma Sensibio H2O


Herkes çok övünce ben de merak ettim ve onlineeczanem.com alışverişimde sample olarak gönderilmişti, ben denedim ve görüldüğü üzere bitti.
Göz hassasiyeti yaşamam genelde market ürünleri dışında ama bu ürün benim birazcık gözümü aktı, ilk sürer sürmez azıcık yanıyor sonra geçiyordu.
Ayrıca bu üründen sonra ben Sebamed Face and Body Liquid'le -BURADAN- yıkadığımda Oriflame Beauty Lash rimelim -BURADAN- yine de çıkıyordu. Kısacası öyle övüldüğü kadar aman şöyle temizliyor böyle temizliyor falan diyemeyeceğim. Evet makyaj temizlemek için iyi olabilir bir de yeşil galonunu deneyeceğim yağlı ve karma ciltler için olanını belki daha iyi olur.
Ten ürünleri kullanmadığım için onları nasıl çıkartır pek bir fikrim yok ama dediğim gibi bu rimeli yıkarken tekrar görüyordum gözümün altında.
Şimdilik Vichy Normaderm temizleme solüsyonu kullanıyorum ki bundan daha memnunum.

3 yorum:

  1. Bu ürünün gözünü yaktığından şikayet ediyorsan, yeşilini hiç deneme :) O daha fazla yakıyor ve ben bioderma`ya sordum. Yeşil olanı pek göz temizliği için tavsiye etmiyorlar gibi anladım ben. Ben de onu yazıcam en yakında :)

    YanıtlaSil
  2. aaa o zaman ben vichy me geri dönüp onu stoklayayım bari =)
    ayrıca hemen yaz merak ediyorum tonik olarak ben Avene Cleanance serisinden pudralı gibi bir tonik var onu kullanıyorum ki çok memnunum o yüzden hiç dokunmam ay zaaten bioderma ürünlerini kullanmadan sevmedim ben oda arkadaşım sebium serisinin her bir şeyini kullandı ama o da sevmedi =)

    YanıtlaSil
  3. "oda arkadaşı" bildiriyor12 Mayıs 2012 02:02

    DDF candır :kıps keşke toniği de olsa.. :)

    YanıtlaSil